MSI TV-KORT
Fra : macapck

Dato : 18-09-03 10:03

Jeg har lige købt et helt splinter nyt:
TV@nywhere Master card:

http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=460&MODEL=MS-8606

Jeg kan godt se tv på det uden probz og med lyd og det hele.

Men lige så snart jeg har optaget med det, så kommer der ikke lyd med.!

Nogen der ved hvad jeg maybe har gjordt galt?

for jeg syntes ellers jeg har rodet med lortet i mange hours nu, men håber
en af jer kan hjælpe mig..

//André

Fra : lars

Dato : 22-09-03 13:08

> [...]
>
> Nogen der ved hvad jeg maybe har gjordt galt?
>
> for jeg syntes ellers jeg har rodet med lortet i mange hours nu, men håber

jeg har et tv@nywhere med samme problem, det ligger sikkert i driveren.
en måde at komme udenom det er at når du skal til
at optage noget, så lige inden du trykker på optage knappen går du ind
under lydinstillinger for optagedelen og flytter fluebenet hen under "line
ind"
som optage input.

Det skulle virke. (det gør det på mit)
men jeg har ikke fundet en permanent løsning, så
hvis du finder en så skriv lige

hilsen lars