sennheiser headset
Fra : maz

Dato : 16-09-03 20:44

Hej

Jeg skal have nyt headset og overvejer at købe sennheiser HD 433.
Skal udelukkende bruges til spil og så lidt musik... ikke noget fancy

Nogen der kan anbefale dette ? Eller bør jeg vælge HD 457 ?

PFT
/M

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-09-03 21:18

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> crashed Echelon writing

> Jeg skal have nyt headset og overvejer at købe sennheiser HD 433.
> Skal udelukkende bruges til spil og så lidt musik... ikke noget fancy
>
> Nogen der kan anbefale dette ? Eller bør jeg vælge HD 457 ?

Hvis du vil ofre lidt mere så kig evt. på Zalmans ZM-RS6F
Det er 5.1 høretelefoner og med et 5.1 lydkort (kan fåes fra 98,-) så kan
du også få surround sound i dine spil.

--
Bjarke Andersen

Fra : maz

Dato : 16-09-03 22:57

"Bjarke Andersen" < wrote in message > >>
> Hvis du vil ofre lidt mere så kig evt. på Zalmans ZM-RS6F
> Det er 5.1 høretelefoner og med et 5.1 lydkort (kan fåes fra 98,-) så kan
> du også få surround sound i dine spil.

Lige nu har jeg et totalt skod headset til 50 ,- :-/
Det har virket okay i ½ år, men nu begynder de at knase, og lyden på højre
side forsvinder, derfor skal jeg have nye

Jeg vil ikke ofre mere end 250-350 kr.....og ikke noget med lydkort og
software osv.... :-/ (kan ikke selv installlere..*host*)

Fra : Christian Spøer

Dato : 16-09-03 22:22

Sennheiser er for ægte audiofile... Har selv et par trådløse, og der fandme
nice.
Men til spil ville jeg vælge 5.1 Jeg ved ikke om du kan få nogle Sennheiser,
der kan det, men hvis du kan så tag da dem. Der er ikke noget så rart som
ægte, støjfri uforfalsket lyd.

Mvh
Christian

Fra : maz

Dato : 16-09-03 22:55

"Christian Spøer" <> wrote in message
> Sennheiser er for ægte audiofile... Har selv et par trådløse, og der
fandme
> nice.
Ja, jeg ved Sennheiser er godt

> Men til spil ville jeg vælge 5.1 Jeg ved ikke om du kan få nogle
Sennheiser,
> der kan det, men hvis du kan så tag da dem. Der er ikke noget så rart som
> ægte, støjfri uforfalsket lyd.
Er HD-serien ikke lige så god ? Jeg bruger Sennheiser på universitetet, og
kan godt lide dem - derfor ville jeg prøve dem .....
Og det skal ikke være noget med at installere lydkort og dimsedutter

/M

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-09-03 08:54

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have nyt headset og overvejer at købe sennheiser HD 433.
> Skal udelukkende bruges til spil og så lidt musik... ikke noget fancy
>
> Nogen der kan anbefale dette ? Eller bør jeg vælge HD 457 ?

Har du nogle links?

Fra : maz

Dato : 17-09-03 15:40

maz wrote:
> Jeg skal have nyt headset og overvejer at købe sennheiser HD 433.
> Skal udelukkende bruges til spil og så lidt musik... ikke noget fancy

Endte med at købe HD 433 - de virker fint til mit formål til 247,-

/M