Microsoft Wireless keyboard/mus
Fra : Kim Jensen

Dato : 15-09-03 22:53

Hej
Jeg har to Microsoft tastature i vores computerrum. Men de slås om at komme
til så det er ikke til at vide hvilken computer man skriver på. Dvs. at der
nok er interference mellem de to sendere . Jeg har flyttet dem max fra
hinanden, men det hjælper ikke. Her du nogle ideer inden jeg laver en rituel
afbrænding og vender tilbage til et alm. tastatur ??

mvh
Kim

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 15-09-03 23:39

"Kim Jensen" <kim@faststart.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hinanden, men det hjælper ikke. Her du nogle ideer inden jeg laver en rituel
> afbrænding og vender tilbage til et alm. tastatur ??

På Logitech er der en knap under musen/keyboardet, der kan trykkes på for at skifte frekvens - måske
også....

Fra : Kim Jensen

Dato : 16-09-03 21:42

"JSH (9800)" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> wrote in message

> "Kim Jensen" <kim@faststart.dk> skrev i en meddelelse

> På Logitech er der en knap under musen/keyboardet, der kan trykkes på for
at skifte frekvens - måske
> også....

Det er der godt nok osse på Microsofts men begge recievere slås om at få
begge keyboards og mus. Og det er jo ikke holdbart at skulle skifte kanal
hver gang. Jeg tænkte måske nogen kender en bagdør til at låse tastatur og
mus til en betemt reciever ???
Hvordan mon man gør på i kontorlandskaber....
Kim