Fejl/støj på USB portene?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 15-09-03 21:18

Hej

Jeg har en Dell Inspiron 8100 bærbar, med 2 USB 1.0 porte. På den ene har
jeg en Logitech mus, og på den anden har jeg en Logitech USB HUB. På denne
sidder en dockingstation til en HP lomme-pc, og et MIDI interface. Desuden
har jeg et PCMCIA USB2.0 kort hvor der sidder en HP USB printer på den ene
port.

Jeg døjer med at musen ofte hopper rundt på skærmen. Ret irriterende hvis
man sidder og tegner.
Desuden går mit Roland keyboard helt amok engang imellem, sikkert pga et
eller ande forkert midi signal.

Kan man have for mange USB enherder tilkoblet, eller er der noget
udstyr/drivere, som bare ikke kan sammen?

mvh Lars

Fra : Kasper

Dato : 15-09-03 22:11

Hey...

Du burde passe på dit strømforbrug....

det med musen hopper har jeg også set hvis du har et serielt signal ind på
comporten... så detektere windows det som en mus..

--
Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på -> http://www.angelfire.com/alt/elektronik/