Scanjet 5400C - strømforsyning
Fra : Jele

Dato : 15-09-03 11:45

Hej NG

Jeg har en 2½ år gammel scanner, hvor strømforsyningen er gået.

Har prøvet flere steder at skaffe en ny, men synes at 6-700 kr. er dyrt,
er der nogen som kan hjælpe ?

M.v.h.
Jele

Fra : Leony

Dato : 15-09-03 12:30

"Jele" <Jele@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en 2½ år gammel scanner, hvor strømforsyningen er gået.
> Har prøvet flere steder at skaffe en ny, men synes at 6-700 kr. er
> dyrt, er der nogen som kan hjælpe ?

Prøv evt i markedsgrupperne, måske er du heldig at finde en med en
defekt scanner.
Ellers vil det klart være billigere at købe en ny scanner.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : JSM

Dato : 15-09-03 14:24

> [...]
>
> Jeg har en 2½ år gammel scanner, hvor strømforsyningen er gået.
>
> Har prøvet flere steder at skaffe en ny, men synes at 6-700 kr. er dyrt,

Hvis du fortæller hvor mange volt og ampere den skal smide af sig kan det
godt være jeg kan hjælpe.

mvh
Jesper

Fra : Esben

Dato : 15-09-03 17:40

"JSM" <1@2.dk> skrev i en meddelelse news:bk4eie$c1r$1@sunsite.dk...

> "Jele" <Jele@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du fortæller hvor mange volt og ampere den skal smide af sig kan det
> godt være jeg kan hjælpe.

Det er en 4-polet så vidt jeg husker.

--
Esben

Fra : Jele

Dato : 16-09-03 06:41

Ja, det er en 4-polet strømforsyning jeg har brug for
med spec:
input 200-240V- 50/60Hz 500 mA
Output +12V 1250mA

M.v.h.