HJælp med harddisk. Jeg vil ikke miste min~
Fra : Esben

Dato : 14-09-03 18:17

Jeg har lige haft reinstalleret windows XP.
Men min ene harddisk fortæller mig pluselig at den
ikke er formateret. Det som ligger på harddisken er ret vigtigt og skulle
nødig slettes.
Hvad kan jeg gøre for at få dataen frem?????

MVH Esben Bøll
ebo@oncable.dk

Fra : Jesper Laursen

Dato : 14-09-03 19:32

"> Hvad kan jeg gøre for at få dataen frem?????

> MVH Esben Bøll
> ebo@oncable.dk

Er det en anden disk end den, du har formatteret.??
Hvis ja, så kan det ske, at du skal ind i computer management og kigge under
diske og "aktivere den".

/Jesper

Fra : teknik

Dato : 15-09-03 11:58

ellers er det programmet
"Get Data Back for NTSF" som kan fikse det
Den findes i NTSF, FAT.osv.. versioner

Hilsen G.A

--
Villy Erichsen - Systemansvarlig
86961766 - Direkte: 86961552-13

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-09-03 08:45

In dk.edb.hardware.drev, teknik <teknik@hammel-nyt.dk> says...
> Den findes i NTSF, FAT.osv.. versioner

NTFS

Og gider du ikke skrive dit indlæg _under_ det du svarer på og klippe
det overflødige væk?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen