ingen lyd
Fra : Claus Larsen

Dato : 14-09-03 16:31

Hej.

Jeg har ingen lyd. Mit lydkort ( soundblaster live 5.1) er konfigureret
og virker korrekt ifg. enhedshåndtering i win 98.

Maskinen er ny og har et onboard lydkort der er slået fra i bios.

Bundkortet er et intel D865GBF / D865PERG

Ifg. en tegningsoversigt er der et sted på kortet ( tæt på onboard lyd
og netkort) der hedder FP AUDIO, hvor der sidder to jumpere.

Kan en løsning være at fjerne disse to jumpere således at onboard lyd og
net deaktiveres fra bundkort således at mine egne net og lydkort kan bruges?

Hilsen Claus

Fra : Claus Larsen

Dato : 14-09-03 17:05

Claus Larsen wrote:

> Hej.
Nå, nu kom der så lyd alligevel. Jeg flyttede kortet over i et andet
slot og med det kom lyden.

Hilsen Claus