Hvilken butik skal jeg få til at bygge min~
Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 13-09-03 21:11

Jeg vil gerne have en ny computer med dele, jeg selv vælger, men jeg gider
ikke selv sætte den sammen. Kan nogen anbefale en computerbutik, som kan
gøre det for mig? De skal både have et stort udvalg af hardware og en god og
kompetent serviceafdeling på stedet (i modsætning til fx Computercity, hvor
alle større reparationer skal foretages på et hovedkontor med ugers eller
måneders ventetid til følge).

Jeg tænker på noget i stil med www.nemdirect.dk - men med et større
udvalg - Nem har fx kun Intel-processorer.

Mvh.
Lars

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 13-09-03 21:37

Lars Rosenmeier wrote:
> Jeg vil gerne have en ny computer med dele, jeg selv vælger, men jeg
> gider ikke selv sætte den sammen.

Ja ja... det forstår jeg nu ikke. Det er jo næsten det sjoveste ved det.
Anyway prøv evt. at se på:

www.midtdata.dk
www.shg.dk

De sammensætter begge systemer efter eget valg...

--
Martin K

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 13-09-03 21:59

"Lars Rosenmeier" <lroffentligNNOSSPPAMMMM@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:bjvtu2$hrg$1@news.cybercity.dk...
> Jeg vil gerne have en ny computer med dele, jeg selv vælger, men jeg gider
> ikke selv sætte den sammen. Kan nogen anbefale en computerbutik, som kan
> gøre det for mig?

Jeg har gode erfaringer med prc-data.dk

Fra : Rune

Dato : 13-09-03 22:12

Kan nogen anbefale en computerbutik, som kan
> gøre det for mig?

www.midtdata.dk

Mvh

Rune

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 13-09-03 22:46

"Lars Rosenmeier" <lroffentligNNOSSPPAMMMM@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:bjvtu2$hrg$1@news.cybercity.dk...

Tak for de hidtil indkomne svar. Er der også nogen, der kan anbefale en
lignende butik i Storkøbenhavnsområdet? (De nævnte ligger alle i Jylland.)

Lars

Fra : Leony

Dato : 14-09-03 09:57

"Lars Rosenmeier" <lroffentligNNOSSPPAMMMM@post.cybercity.dk> skrev i
en meddelelse news:bk03gp$mr0$1@news.cybercity.dk

> Tak for de hidtil indkomne svar. Er der også nogen, der kan anbefale
> en lignende butik i Storkøbenhavnsområdet? (De nævnte ligger alle i
> Jylland.)

Falkoner Alle burde huse et par butikker der kan hjælpe dig.
Kender desværre ikke lige navnene på dem.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-09-03 17:12

Lars Rosenmeier wrote:

> Tak for de hidtil indkomne svar. Er der også nogen, der kan anbefale en
> lignende butik i Storkøbenhavnsområdet? (De nævnte ligger alle i Jylland.)

Jeg er godt tilfreds med http://www.multimediaworld.dk på Falkoner Alle.

Men helt ærlig: Så svært er det altså heller ikke at sætte hardware
sammen. Lidt engelskkundskaber og fornemmelse for "legoklodser" + en
computer der har adgang til den her nyhedsgruppe, så er du kommet ret
langt.

Hvis du bor på Amager, så kan jeg da også lige tage et kig forbi og se
hvad du har fået købt dig. Og _hjælpe_ dig med installationen.
Der findes næppe noget mere tilfredsstillende end selv at rode lidt med
tingene og at de virker til sidst.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 15-09-03 22:21

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du bor på Amager, så kan jeg da også lige tage et kig forbi og se
> hvad du har fået købt dig. Og _hjælpe_ dig med installationen.

Det kunne være dejligt, men jeg bor desværre på Vestegnen.

Tak for linket og også tak til alle andre, der har svaret i tråden.

Mvh.
Lars

Fra : preben nielsen

Dato : 15-09-03 17:26

skrev i en meddelelse news:bk03gp$mr0$1@news.cybercity.dk...
> [...]
anbefale en
> lignende butik i Storkøbenhavnsområdet? (De nævnte ligger alle i

Er det et problem. Midtdata.dk sender da gerne en hel PC til dig -
det gjorde de da med min for 1 års tid siden. Ingen problemer dér
!

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 15-09-03 22:26

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> anbefale en
> Jylland.)
>
> Er det et problem. Midtdata.dk sender da gerne en hel PC til dig -
> det gjorde de da med min for 1 års tid siden. Ingen problemer dér

Tja, jeg tænker mest på situationen, hvor computeren ikke fungerer eller går
i stykker og man skal have den til service. Så er det vel mest praktisk med
en butik i nærheden. Men man kunne jo selvfølgelig sende den til Jylland med
posten ...

Har du (eller andre) erfaringer med, hvor hurtige og dygtige
serviceafdelingen er i Midtdata eller de andre jyske butikker?

Mvh.
Lars