Design Towers.
Fra : Mich@el

Dato : 13-09-03 12:21

Hejsa.

Jeg står og skal bygge en ny PC, og jeg vil gerne have et Tower der ser
"anderledes" ud, gerne gennemsigtigt med lys i eller lign.

Findes der forretninger i DK som har disse.

Mvh.
Mick.

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 13-09-03 13:37

Jep - dyrk http://www.befro.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1559

Jeg har selv samme og det ser rigtig cool ud - men blæserne med lys i
larmer...

mvh.
B. Madsen

Fra : Devast8or

Dato : 13-09-03 23:32

[8700] Brian Mark Madsen wrote:
> Jep - dyrk
> http://www.befro.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1559
>
> Jeg har selv samme og det ser rigtig cool ud - men blæserne med lys i
> larmer...

Kan du ikke nøjes med at give dem 7 volt? Det skulle da gerne hjælpe en hel
del.

Det er iøvrigt billigt taget i betragtning at der er vindue og lys i.
Hvordan er kvaliteten?

Devast8or

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 14-09-03 13:11

> Kan du ikke nøjes med at give dem 7 volt? Det skulle da gerne hjælpe en
hel
> del.

Jo - det kunne jeg nok - men det gider jeg sgu' ik' rigtig - det er kun
generende hvis computeren er tændt når jeg skal sove - så det er den aldrig.

> Det er iøvrigt billigt taget i betragtning at der er vindue og lys i.
> Hvordan er kvaliteten?

Kvaliteten er OK - men jeg fik et kabinet med et bulet hjørne til den ene
sideplade - men det ses ikke. Materialerne får et 7-tal på 13-skalaen - da
pladerne virker lidt tynde og lidt dallervoren. Designet får 10. Det er
billigt, men der følger jo heller ikke PSU med. OK kabinet til prisen.

B. Madsen

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 13-09-03 14:13

Jeg har lagt en lille film i news:dk.binaer så du kan se det i action...

Fra : Mich@el

Dato : 13-09-03 14:42

Hej brian.

"[8700] Brian Mark Madsen" skriver:

> Jeg har lagt en lille film i news:dk.binaer så du kan se det i action...

Ser rigtigt godt ud, thanx.

Mvh.
Mick.

Fra : Leony

Dato : 14-09-03 10:11

> [...]

> ser "anderledes" ud, gerne gennemsigtigt med lys i eller lign.
> Findes der forretninger i DK som har disse.

Der er godt nok ikke lys i, men jeg synes det er et lækkert kabinet:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404697904

Plexikabinet, så kan du selv montere alt det lys du ønsker:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1405057891

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/