BROWSER HIJACK ATTEMPT
Fra : peter

Dato : 21-09-03 12:28

Findes der en måde til at undgå dette
det er ikke det store problem da det altid kan lukkes ned med ctrl alt del
men hvis det kunne forhinderes i det hele taget ville det være fint
nogle forslag
ad-aware kan jo kun finde dem bagefter men ikke forhinder dem
og heller ikke zonealarm

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-09-03 12:39

"peter" <aaa@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er ikke det store problem da det altid kan lukkes ned med
> ctrl alt del men hvis det kunne forhinderes i det hele taget

Hvad med at ændre på sikkerhedsindstillingerne? eller skift browser

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : peter

Dato : 21-09-03 14:15

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "peter" <aaa@dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad med at ændre på sikkerhedsindstillingerne? eller skift browser

ØH søren lad mig lige forstå det rigtigt siger du at høj sikkerhedsniveau
vil forhindre
dette browser hijack fænomen????

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-09-03 14:26

> [...]
> meddelelse news:bkk2hq$bni$1@sunsite.dk...

> ØH søren lad mig lige forstå det rigtigt siger du at høj

Jeg kunne forestille mig at hvis du deaktiverede alle ActiveX-objekter
undtagen dem som "er markeret som sikre" og sætte "Tilladelser til
Softwarekanal" til "høj sikerhed", Java kan du også sætte til "Høj
sikkerhed". At du vil slippe for problemet.

Har du et link til en side hvor problemet optræder?

Fra : peter

Dato : 21-09-03 14:59

> [...]
> sikkerhed". At du vil slippe for problemet.
>
> Har du et link til en side hvor problemet optræder?

nej ingen link det der sker er at pludselig uden varsel popper der et vindue
op med div reklamer uden mulighed for at min eller lukke vinduet unden at
bruge ctrl alt del

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-09-03 15:11

> nej ingen link det der sker er at pludselig uden varsel popper
> der et vindue op med div reklamer uden mulighed for at min eller
> lukke vinduet unden at bruge ctrl alt del

Måske en popup-stopper kunne klare problemet.

Kan dog ikke lige anbefale en, men der er vist en i den engelske versio
af google toolbar som er ret god.
http://toolbar.google.com/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-09-03 15:52

peter wrote:

> nej ingen link det der sker er at pludselig uden varsel popper der et vindue
> op med div reklamer uden mulighed for at min eller lukke vinduet unden at
> bruge ctrl alt del

Har du prøvet at lukke vinduet med ALT-F4?

--
Mvh. Kim Ludvigsen