Kirtler
Fra : Jens Jensen

Dato : 21-09-03 07:40

Min gravhund slikker sig meget bag i lige for tiden. Jeg kan se, at han har
nærmest som et hul på størrelse med svovlet på en tændstik tæt på
endetarmen. Der kommer ligesom noget hvidt ud af hullet.
Er der nogen der ved hvad det kan være, han er også lidt hævet der.

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 08:11

"Jens Jensen" <JensJensen626@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> endetarmen. Der kommer ligesom noget hvidt ud af hullet.
> Er der nogen der ved hvad det kan være, han er også lidt hævet der.

Uden selv, at have så meget erfaring med det, så vil jeg sige, at det er
analkirtlerne, det er galt med.
Du skal en tur til dyrlægen og få dem tømt på ham.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-09-03 13:47

On Sun, 21 Sep 2003 09:10:51 +0200, "Buffy" <tjekmig(Snabel-a)pc.dk>
wrotd:

> [...]
>analkirtlerne, det er galt med.
>Du skal en tur til dyrlægen og få dem tømt på ham.

og man kan få lægen til at vise hvordan det gøres så kan man spare
penge en anden gang og selv gøre det.

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm