drop down menu
Fra : Leif Bundesen

Dato : 20-09-03 20:54

Hej!

Jeg har brug for en bjælke med drop down menu, farvet, halvgennemsigtigt
m.m.
Hvordan gøres det lige i FP 2002

Hilsen
Leif

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-09-03 23:58

På samme måde som alle andre editorer, med DHTML. Det med
halvgennemsigtigtig vil du dog kun kunne lave i IE6 og Mozilla.
Desværre gør de det ikke på samme måde, så du har en hel del
Javascript og CSS du skal have skrevet får at få det ønskede resultat.
Derudover bør du også lige huske at lave en alternativ navigering til
dem der ikke støtter Javascript eller har det slået fra.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 03-10-03 06:57

Hej Leif

Jeg fandt min på nettet. Se den her: www.bgn.dk