C.Eichner
Fra : CRJ

Dato : 20-09-03 20:33

Nogle som kender kunstneren, har erhvervet et maleri af 2 heste, som jeg
syntes er lidt usædvanedligt.

Fra : bunbury

Dato : 05-11-03 12:38

"CRJ" skrev d. 20-09-03 20:33 dette indlæg :
> [...]
> syntes er lidt usædvanedligt.
> Mvh
> Hej CRJ! Kunne tænke mig at spørge om det er et maleri af 2
hestehoveder (sikkert væddeløbsheste) der kæmpre for at komme først over
stregen..jeg ejer selv sådan et men kan heller ikke finde oplysninger
omkring kunstneren..

http://www.kandu.dk/

Fra : CRJ

Dato : 12-11-03 16:46

Det er et billede af 2 hestehoveder, som du beskriver det. Da jeg heller
ikke har kunnet finde yderligere oplysninger, har jeg imidlertid solgt det.
Mvh Carsten