spam/filter
Fra : Jan Larsen

Dato : 20-09-03 18:43

Hej

Jeg bruger qmail + vpopmail på en Debian.
Hvordan eller hvad er bedst at bruge til sub. ?

/Jan

Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 20-09-03 21:58

On Sat, 20 Sep 2003 19:43:25 +0200, Jan Larsen wrote:

> Hej
>
> Jeg bruger qmail + vpopmail på en Debian.
> Hvordan eller hvad er bedst at bruge til sub. ?

Prøv at søge på spamassassin.

--
/Kasper

Fra : Brian Møller

Dato : 20-09-03 23:55

"Jan Larsen" <jan@snubi.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg bruger qmail + vpopmail på en Debian.
> Hvordan eller hvad er bedst at bruge til sub. ?
> /Jan

Hej

Hvis du vil køre med en systemwide spam-tagging og ikke sortering (forkert
spam-tagging kan forekomme) vil jeg anbefale qmail-scanner og spamassassin.
Se på http://shupp.org/toaster

Mvh

Brian

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 21-09-03 06:27

In article <bki3in$1pl$1@sunsite.dk>, Jan Larsen wrote:

> Jeg bruger qmail + vpopmail på en Debian.
> Hvordan eller hvad er bedst at bruge til sub. ?

Jeg har lige "opgraderet" fra spamassasin til bogofilter
(http://bogofilter.sf.net). Har fjernet naesten al spam fra mit
system.

Mvh Thomas, Vanlose

Fra : Jan Larsen

Dato : 21-09-03 21:18

Tak for alle svarene, men hvad gør jeg hvis jeg ikke bruger procmail eller
maildrop. ?

/Jan

Fra : Jan Larsen

Dato : 22-09-03 15:33

Hvordan får jeg procmail til at spille sammen med qmail/vpopmail og virtuel
bruger. ?
procmail laver jo mail i /var/spool/mail/user.

/Jan

Fra : Claus Alboege

Dato : 22-09-03 16:12

Jan Larsen <jan@snubi.dk> writes:

> Hvordan får jeg procmail til at spille sammen med qmail/vpopmail og
> virtuel bruger. ?
> procmail laver jo mail i /var/spool/mail/user.

http://google.com/search?q=procmail+qmail+vpopmail

eller med maildrop istedet for procmail:

http://google.com/search?q=maildrop+qmail+vpopmail

/Claus A