RealPlayer 7 og debian
Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 08-04-01 23:31

Jeg får den her kedelige meddelelse, når jeg starter RealPlayer:"This
copy og RealPlayer 7 for unix has expired. yada yada yada..."

Hvad gør jeg nu?

Jeg har prøvet at instalere RP 7 påny, men det hjælper ikke.
Alternativt, findes der et andet program, der kan erstatter RP 7?
--
MVH.
Axel

Fra : Dennis T.

Dato : 08-04-01 23:36

"Axel Eystein Jensen" <axel@eystein.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får den her kedelige meddelelse, når jeg starter RealPlayer:"This
> copy og RealPlayer 7 for unix has expired. yada yada yada..."
> Hvad gør jeg nu?

Hvad med den seneste version af realplayer? er det ikke 8?

/Dennis

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 08-04-01 23:54

On Mon, 09 Apr 2001 00:30:41 +0200, Axel Eystein Jensen wrote:

> Jeg får den her kedelige meddelelse, når jeg starter
> RealPlayer:"This copy og RealPlayer 7 for unix has expired. yada
> yada yada..."

> Hvad gør jeg nu?

Installerer en nyere: apt-get install realplayer

Mvh.

--
"The incurable weirdness poster child" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 09-04-01 07:28

"Adam Sjøgren" wrote:

> On Mon, 09 Apr 2001 00:30:41 +0200, Axel Eystein Jensen wrote:
> Installerer en nyere: apt-get install realplayer
Hvis du dermed mener fra testing eller unstable, så er jeg ikke så glad
for det. Jeg kan ikke helt finde ud af det nye xf86 fra testing og
unstable. Det bliver nemlig opdateret, hvis man forsøger af hente
realplayer fra testing/unstable.
--
MVH.
Axel

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 09-04-01 07:32

Axel Eystein Jensen wrote:

> [...]
> for det. Jeg kan ikke helt finde ud af det nye xf86 fra testing og
> unstable. Det bliver nemlig opdateret, hvis man forsøger af hente
Det kan selvfølgelig også være at du mener, at jeg skal hente en anden
rpm-pakke til installationen?
Men, skal den ikke have eksakt den rpm-pakke, som
installationsprogrammet efterspørger?
--
MVH.
Axel

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 09-04-01 13:38

On Mon, 09 Apr 2001 08:28:29 +0200, Axel Eystein Jensen wrote:

> ... Hvis du dermed mener fra testing eller unstable, så er jeg ikke
> så glad for det.

Åååh, undskyld, det tænkte jeg ikke på.

Hvis RealPlayer 8 afhænger af alt det nye, så véd jeg ikke hvad du
skal gøre (måske kan man hente en ny 7-pakke på real.com som ikke er
udløbet?)

Mvh.

Fra : frank damgaard

Dato : 09-04-01 14:20

Axel Eystein Jensen <axel@eystein.dk> wrote:
> Jeg får den her kedelige meddelelse, når jeg starter RealPlayer:"This
> copy og RealPlayer 7 for unix has expired. yada yada yada..."

> Hvad gør jeg nu?

prøver version 8 fra http://service.real.com/help/player/unix7/community.html
men hos mig giver den segmentation fault ... ;(

--
Frank Damgaard