Noget nyt fra østfyn
Fra : Martin

Dato : 20-09-03 14:02

Er der nogen har har været ude med stangen på
østfyn, synes ikke rigtig der er nogen meldinger
fra den kant.

Jeg var afsted her til morgen, men det var en
0-tur, - igen!!!!!!!

Martin

Fra : Mich@el

Dato : 20-09-03 17:49

Hej Martin.

Martin skriver:

> Er der nogen har har været ude med stangen på
> østfyn, synes ikke rigtig der er nogen meldinger
> fra den kant.
>
> Jeg var afsted her til morgen, men det var en
> 0-tur, - igen!!!!!!!

Hmmm, hvor fisker du henne.`???

Prøv Evt.Teglværksskoven, el. Grønnehave.

Mvh.
Mick. Nyborg

Fra : Martin

Dato : 26-09-03 09:52

Jeg har prøvet fra Kajbjerg til Lundeborg, uden
videre held, igår var jeg ved broen, også uden
held. Jeg synes nu ellers at der plejer at være
gang i den på denne årstid. Det var der da godt
nok også det ene sted, der var der en der tog 4,
men ingen til mig

Nej jeg har ikke prøvet de 2 steder du nævner, er
der ok med fisk der nu? Skal man parkere i skoven
ved Nyborg Strand/Hesselet?

Martin