Mit Kyro virker ikke i redhat 9.0
Fra : John Vedsegaard

Dato : 20-09-03 11:06

Jeg kan ikke få mit kyro grafikkort (fra hercules) til at virke i Redhat 9.0.

Underligt nok virkede det fint i Redhat 8.0.

Under instalation af driveren påstås det at jeg anvender en for gammel
kerneversion, men det gør jeg ikke.

Driveren er downloadet fra hercules egen hjemmeside og er den samme som
virkede i Redhat 8.0 og som forøvrigt også virker i Mandrake.

Systemet vil kun godkende at jeg har et supervga-kort med 8MB, selv om jeg
har 64MB.

Desuden kan jeg ikke anvende de højeste opløsninger.

John

Fra : Brian

Dato : 20-09-03 14:56

On Sat, 20 Sep 2003 12:05:41 +0200, John Vedsegaard wrote:

> Under instalation af driveren påstås det at jeg anvender en for gammel
> kerneversion, men det gør jeg ikke.
Hvis det er en binær driver, og ikke sovs du selv skal koge, virker den
kun mod den eksakte kerne den er kogt på.

> Driveren er downloadet fra hercules egen hjemmeside og er den samme som
> virkede i Redhat 8.0 og som forøvrigt også virker i Mandrake.
Ja, og det er _ikke_ samme kerne som i RH9

Fra : John Vedsegaard

Dato : 20-09-03 17:05

"Brian" <brian@it-bakken.dk> skrev i en meddelelse

| Hvis det er en binær driver, og ikke sovs du selv skal koge, virker den
| kun mod den eksakte kerne den er kogt på.

| Ja, og det er _ikke_ samme kerne som i RH9

Kedeligt nok, jeg må se at finde en anden på nettet (hvis den findes).
Den er forøvrigt binær.

John

---