Hmmm
Fra : Jack Nielsen

Dato : 20-09-03 08:43

Jeg har et problem på et par arbejdspladser.

Outlook opdaterer kun mails når man trykker et eller andet sted på
indbakken. Dvs. der kommer ikke autmatisk besked om ny post og det kan ikke
ses på indbakken.

Det gælder outlook 2000 og xp samt exchange 2000 og 5.5

Nogle der kender problemet og evt. har en løsning ?

Jeg har fundet ud af at hvis jeg benytter et andet netkort er problemet væk,
hvordan kan det hænge sammen ????

Mvh

Jack

XFUT: dk.edb.internet.software.mail+news

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-09-03 20:48

Jack Nielsen wrote:
> Jeg har et problem på et par arbejdspladser.

Jeg kan opfordre dig til at skrive en overskrift der beskriver dit
spørgsmål.

Du kan dermed "risikere" at folk der interesserer sig for dit spørgsmål
finder ud af hvad du egentlig mener med hmmm....

Du kan finde flere forslag til forbedring af indlæg på: www.usenet.dk

Mvh. Jørgen

Fra : Jane

Dato : 20-09-03 21:54

Jørgen Rasmussen skrev i <news:a82bb.3872$Vk5.184@news.get2net.dk>:

> Du kan dermed "risikere" at folk der interesserer sig for dit spørgsmål
> finder ud af hvad du egentlig mener med hmmm....

En anden mulighed er helt klart ikke at spamme en masse
grupper, da der findes filtre som frasorterer dem som
poster på den måde.

Jane

Fra : Lars K.

Dato : 21-09-03 10:14

du kunne jo nøjes med at spørge i dk.edb.internet.software.mail+news til at
strate med!!!

lars

Fra : Jack Nielsen

Dato : 21-09-03 11:51

For fanden da, der har jeg jo spurgt 4 gange nu !!!

Jeg spørger for at få svar og ikke høre på latterlige kommentarer, og
grunden til at det også går til andre grupper er fordi fejlen kan bero på
flere ting. Det kunne være noget med netværk, exchange server, klienten,
outlook !!

Så en ide til hvad problemet kunne være ville være bedre, de gange jeg skrev
outllook og exchange i overskriften kom der ingen indlæg.

Svar udbedes, dårlige kommentarer kan i sende til who@cares.dk

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 21-09-03 12:04

Jack Nielsen wrote:
> For fanden da, der har jeg jo spurgt 4 gange nu !!!
>

> Svar udbedes, dårlige kommentarer kan i sende til who@cares.dk

Hvis det er din normale måde at bede andre mennesker bruge deres
fritid til at hjælpe dig, frygter jeg at du kommer til at vente
længe.

--
Carsten (3600), HELD er noget der indtræffer når grundige
forberedelser

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 21-09-03 12:36

Undskyld, min fejl. Jeg kom til at sende svaret til who@cares.dk

--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 21-09-03 14:05

Morten K. Hansen wrote:

> Undskyld, min fejl. Jeg kom til at sende svaret til
> who@cares.dk

;)

Fra : Jane

Dato : 21-09-03 18:18

Jack Nielsen skrev i <news:bkjvqf$30f$1@sunsite.dk>:

> For fanden da, der har jeg jo spurgt 4 gange nu !!!

Siden problemet åbenbart kan afhjælpes af at du fjerner et
netkort, har du så ikke overvejet at prøve en (en = ikke alle)
hardware gruppe istedet med en sigende titel som "hvordan
finder jeg ud af om der er fejl på mit netkort"?

Jane

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 28-09-03 23:03

"Jack Nielsen" <jack.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle der kender problemet og evt. har en løsning ?
>
> Jeg har fundet ud af at hvis jeg benytter et andet netkort er problemet

Hej Jack!

Jeg har set et lignende problem. Det løste sig efter jeg scannede PC'en ved
hjælp af Adaware. (freeware til private fra Lavasoft - findes på
http://download.com). Åbenbart lå der en process og kørte som havde denne
effekt.

mvh
Niels Henrik Egebjerg