custom True Type Skrifttyper i brug til "~
Fra : Thonbo

Dato : 19-09-03 19:12

jeg har importeret 2 skrifttyper ind i min fla. fil - som jeg har hentet på
nettet og har tænkt mig at bruge i flash så de stå skarpt uden
anti-aliasing - evt markerbar - men når jeg exportere den i swf og lægger
den på nettet, og tester den på andre computere, ser det ud til at den slet
ikke vil kendes ved de pågældene skrift typer som jeg ellers har importeret
til libary i flash - ?

hvordan kan jeg få dem til at være skarpe og marker bar de der skrift typer
som jeg har importeret til libary ?

-skal man ikke bare vælge dem fra listen ?

Fra : Kevin Nørby Andersen

Dato : 21-11-03 08:56

Hej Thonbo,
jo, du skal vælge dem fra listen,
men du skal ændre dit text-field's type til 'dynamic text' i stedet for
'static text'
derudover skal du IKKE sige 'use device fonts' for så er det påkrævet at
brugeren har installeret
skrifttypen og det har han/hun nok ikke!
Du skal også huske at fonten skal stå i et lige x- og y-koordinat

ex. x=40

OG IKKE

ex x=40.4 (for så anti-aliaser flash den!!!)

Håber det hjalp!

- Kevin