IE: reload hvis alt ikke er der
Fra : Jon Ege Ronnenberg

Dato : 19-09-03 19:05

Hej.

På mit site har jeg en div, som kun bliver vist hvis man er
logget ind. Problemet er at jeg har lavet en catching som gemmer
siden i 5 dage. Når en bruger så har kigget på en side og så
logger ind bliver den div der skal vises ikke vist, pga. den
gamle side hvor klienten ikke er logget ind er gemt i catchen.
Jeg prøver derfor i javascript at lave en function, som bliver
kørt når siden er load'et, at reload'er siden hvis div'en ikke
bliver vist. Jeg har prøvet følgende:
function reloadIfValid(blnValidUser) {
if (blnValidUser == true) && (document.all.devMenu == null) {
location.reload();
}
}
blnValidUser kommer fra serveren og virker fint, bortset fra at
den så reload'er siden konstant. Den anden side af && virker
overhoved ikke. devMenu er div'ens id, som har class rightmenu.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Hvis der nogen som kan gennemskue det her vil jeg være
taknemmelig for hjælp. Jeg er ikke haj til JavaScript, så det må
gerne være et pædagogisk svar.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne