program => exe eller com
Fra : Gimmer

Dato : 19-09-03 18:36

Hey... hvordan får jeg et program til en exe fil...

det jeg sådan set søger er noget som gør at jeg kan køre et program på en
maskine som ikke har java installeret.... selve programmet skal køres fra
win2000 men de har dog ikke nogen compiler eller noget installeret!
hvordan løser jeg dette problem smartets?
vh Gimmer

Fra : Soeren

Dato : 19-09-03 20:00

Prøv at kigge her:

http://gcc.gnu.org/java/

Søren Dalby
Østervang 45
DK-3400 Hillerød
www.dalbydata.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-09-03 20:10

Gimmer skrev:

> [...]
>win2000 men de har dog ikke nogen compiler eller noget installeret!
>hvordan løser jeg dette problem smartets?

Install'er Suns Java på deres maskine, eller giv dem et link og
bed dem selv gøre det. Det er nemt.

--
Bertel

Fra : Kristian Thy

Dato : 19-09-03 20:23

Bertel Lund Hansen uttered:
> Install'er Suns Java på deres maskine, eller giv dem et link og
> bed dem selv gøre det. Det er nemt.

Ja, men det er jo interessant at vide hvordan man compiler native kode
- fx til situationer hvor man ikke har rettigheder til at installere
java, men gerne vil køre et simpelt javaprogram der ikke kræver
administrator-rettigheder.

\\kristian
--
Don't look back, something might be gaining on you.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-09-03 23:17

Kristian Thy skrev:

> [...]
>- fx til situationer hvor man ikke har rettigheder til at installere
>java, men gerne vil køre et simpelt javaprogram der ikke kræver

Det er da ikke helt simpelt at rode med policyfiler i Java, og
jeg vil gætte på at man får compileret en ordentlig moppedreng
selv om programmet ikke kan ret meget, men jeg ved ikke noget
konkret om det sidste.

--
Bertel