Program til oplåsning af Debitel-telefoner~
Fra : Henning

Dato : 19-09-03 17:26

Netop modtaget min nye 3510i'er låst til Debitel irriterede det mig,
at "alle" vil ha' penge for at låse den op... Gratis-unlockerne ville
ha' penge for Debitel-telefoner, eller også skulle jeg sende en mail
og sætte mig ned og vente... Det er jeg for utålmodig til!

Det korte af det lange - hent programmet DCT-4 Calculator v. 2.0 på
http://www.gsmschwantz.com/page.htm, min nyindkøbte telefon (købt i
Kvickly for en uge siden og modtaget med posten i dag) blev låst op
med "Debitel new", Type 2, sidste linie (kode7) og virker nu med
Telmore

God fornøjelse!

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 19-09-03 22:51

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ha' penge for Debitel-telefoner, eller også skulle jeg sende en mail
> og sætte mig ned og vente... Det er jeg for utålmodig til!

Når en service er GRATIS syntes jeg det er for dårligt at folk klager over
lidt ventetid..
(og ja jeg er en Gratis unlocker som ikke tager penge for DEBITEL)
Men nå ja.. hvis folk hellere selv vil, skal de også have lov. Det øger bare
muligheden for at de gør det forkert..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Henning

Dato : 19-09-03 22:58

On Fri, 19 Sep 2003 23:51:24 +0200, "helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote:

>"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
>
>Når en service er GRATIS syntes jeg det er for dårligt at folk klager over
>lidt ventetid..

Det er såmænd ikke en klage, jeg var bare utålmodig

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : wonderbaum

Dato : 27-09-03 08:04

@Henning,

Hvilket program er det du mener?
Er det DCT-4 Calculater v2.0 by MyKe? Og i så fald, hvordan låser du op
uden at have et kabel?

Mvh
Wonderbaum
wonderbaum13@hotmail.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 27-09-03 11:06

wonderbaum wrote:
> Er det DCT-4 Calculater v2.0 by MyKe? Og i så fald, hvordan låser du
> op uden at have et kabel?

Genererer en unlock-kode med programmet og indtaster den på telefonen.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>