Hvordan præsenteres VBScript variabler i H~
Fra : Christian Graversen

Dato : 19-09-03 11:29

Hej

Jeg har en HTML side, hvor jeg afvikler et VBScript der læser
nogle værdier på W2K server. Værdierne skrives til nogle
variabler.
Længere ned på min HTML side vil jeg gerne præsentere mine
variabler fra VBScriptet i en tabel, men jeg kan ikke få det
skrevet i tabellen. Har forsøgt lidt forskelligt med innerHTML,
men kan ikke rigtig få noget til lykkedes.

Kort og godt, hvordan præsenteres VBScript variabler i HTML.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 19-09-03 14:26

Christian Graversen wrote :

> [...]
> men kan ikke rigtig få noget til lykkedes.
>
> Kort og godt, hvordan præsenteres VBScript variabler i HTML.

Du bruger VBScripts DOM til at finde det korrekte element og derefter
bruge dets InnerHtml-metode til at tilføje de nødvendige data.

Fx:

   <script type="text/vbscript">
       sub WriteStuff
           document.someDiv.InnerHtml = "This text was added"
       end sub
   </script>
   <title>Add text to element</title>

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
www.asp-faq.dk : FAQ for dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Fra : Christian Graversen

Dato : 22-09-03 08:21

Jesper Stocholm wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html : Skriv under det du svarer på
> Svar til gruppen og ikke til mig privat !
Hej Jesper

Tak for dit eksempel, men jeg kan ikke få det til at virke (dit eksempel
altså)
Jeg får en fejl der siger;
"Object doesn't support this property or method: 'document.someDiv'.
Er der noget der mangler i dit skriv, eller mangler jeg at installere
noget ?
Jeg fatter ikke rigtig den med VBScript DOM (og det er ikke fordi jeg er
DUM, men bare nybegynder ).
Ser frem til dit svar, det vil være kanon at få det løst !!!!

Happy programming
Graver