Mikkel er så god som ny
Fra : Dorthe Koch

Dato : 19-09-03 07:42

Efter et par turbulente uger med Mikkels virus på nervesystemet, er vi
ved at ha' styr på skidtet igen. Han har nu fået det sidste antibiotika,
og er næsten op til full speed. Han holder ikke så længe af gangen, men
har fået nysgerrigheden igen, og er med på den værste. Jeg æælsker, når
han tager form efter den krumme Junker-kat (varemærket for
ejendomsmæglerne, i ved), og tager den i skrå galop tværs over gulvet.
Den manøvre tager jeg som et tegn på veltilpashed. Lige nu er han i fuld
gang med at jagte en rullende plastflaske, som larmer så godt på
trægulvet.

Foderet er skiftet ud til noget bedre. Han var viiild med katte-junk
food som Pussi-tørfoder og Kite-kat/Whiskas vådfoder, og blød som man
er, gav man efter. Men nu er han på RC Indoor i løbet af dagen, men får
dog stadig hans elskede vådfoder om aftenen. Af og til kan jeg lokke tun
i vand i ham - men han er ekstremt kræsen. Spiser f.eks. ikke nogen form
for "menneskekød", fjerkræ eller fisk. Er det fælt af mig, hvis jeg
serverer noget kogt fisk eller andet og dermed basta ? Jeg tror nemlig,
han er blevet så kræsen, fordi jeg altid har givet efter.

Med venlig hilsen
En taknemmelig og glad Dorthe
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 19-09-03 08:37

"Dorthe Koch" <d.kKATTE@BAKKEc.dk> wrote in message

> [...]
> Den manøvre tager jeg som et tegn på veltilpashed. Lige nu er han i fuld
> gang med at jagte en rullende plastflaske, som larmer så godt på

Hej Dorthe
Hvor er det godt at høre, altid rart med tilbagemeldinger, for man går jo og
spekulerer lidt over hvordan det går (ja, selvom man hverken kender dig
eller missen
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 19-09-03 17:38

Dorthe Koch <d.kKATTE@BAKKEc.dk> wrote in

> Efter et par turbulente uger med Mikkels virus på nervesystemet,
> er vi ved at ha' styr på skidtet igen.

Dejligt at høre.
Jeg er nok lidt mere hård, men har nu ikke grund til det. De fire jeg
har nu er ikke kræsne, tværtimod så spiser de stort set alt, bare det
er noget der virker spiseligt
Jeg må indrømme at jeg tror Mikkel vil være mere "rå" end dig, hvis det
skulle komme til en magtkamp. Katte er godt nok viljefaste hvis de har
besluttet sig for noget.

Fortsat god bedring til Mikkel.

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!