Rekompilering
Fra : Jimmy

Dato : 18-09-03 23:59

Hej

Jeg har installeret en Apache 2.0 via RPM.
Jeg har efterfølgende installeret unixODBC og fire FreeTDS-RPM'er.

Jeg burde nu have funktionalitet nok til at kunne tilgå MSSQL-databaser.

Imidlertid lader det til at jeg skal rekompilere Apache med følgende
parameter:

-----
To get these functions to work, you have to compile PHP
with --with-mssql[=DIR], where DIR is the FreeTDS install prefix.
And FreeTDS should be compiled using --enable-msdblib.
-----

Men hvordan får jeg lettest adgang til MSSQL-servere, når jeg ikke selv har
kompileret men anvendt RPM?

Mvh
Jimmy

PS. jeg spurgte i .apache, men der var intet svar, så jeg regner med det er
fordi det måske er et mere unix-agtigt spørgsmål.