vmware (findes der andre?)
Fra : sdf

Dato : 18-09-03 22:06

Hey folkens.......

Jeg vil gerne kører windows 2003 server som AD(Active Directory) og DC
(Domain Controller)...
Findes der andre programmer som VMWARE.. hvor man kan kører flere
forskellige versioner af windows på den samme maskine?

Jeg vil også gerne kunne kører Windows 2000 pro.. så jeg kan test mit AD
policy mm og DC.. samt noget ARCserv og Veritas backup...

Findes der noget som VMWARE som er gratis (måske ikke lige så godt som
VMWARE.. men sålænge det virker)

/mojo (formerly know as sdf)

(PS. Jeg skal kun kører win2003 og win2000pro... ikke linux eller unix i
denne omgang)

Fra : ----OR----

Dato : 19-09-03 01:27

"sdf" <sdf@sdf.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> policy mm og DC.. samt noget ARCserv og Veritas backup...
>

> Findes der noget som VMWARE som er gratis (måske ikke lige så godt som

Virtual PC, demo.
Personligt synes jeg VMware er det bedste.

Fra : sdf

Dato : 19-09-03 07:59

damm.......

mmmm ok...... må ud og shoppe efter en academic version.....

/mojo

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-03 11:42

sdf wrote:

> [...]
> VMWARE.. men sålænge det virker)
> (PS. Jeg skal kun kører win2003 og win2000pro... ikke linux eller unix i

Bochs:

http://bochs.sourceforge.net/

http://prdownloads.sourceforge.net/bochs/Bochs-2.0.2.exe?download

Den er ikke testet med Win2003server og Win2k pro..