Så er territoriet udvidet med 100% :-)
Fra : Jette Nielsen

Dato : 18-09-03 20:50

Hej alle

Nu er vi flyttet ind i vores nye hus i Brøndby Strand ... hold da op,
hvor jeg hader at flytte - hårdt fysisk arbejde, har nu aldrig været én
af mine ynglingsbeskæftigelser :-/

Men midt i alt det kedelige, glæder jeg mig over at Batman og Robin nu
har en del mere plads at boltre sig på De har iøvrigt taget
flytningen i stiv arm. Staklerne fik mindre og mindre plads at være
på...Først blev de lukket inde i soveværelset, da flyttemændene kom (9
m3). Så blev de lukket ud på badeværelset (2 m3), og til sidst ind i
transportkassen (1/8 m3) - *hulk, hvor er far og mor onde!*.

Køreturen var ikke behagelig - Robin hylede hele vejen og var
utrøstelig. Huset var til at starte med skræmmende, men også ganske
interessant. Skal love for der var gang i næserne.

Hen på eftermiddagen fandt vi dem så totalt udmattede og tæt omslynget
inde i klædeskabet... det var vidst lige i overkanten med så mange
oplevelser på én dag.

De første dage er gået med at pakke ud, og i dag har jeg slebet gulvet i
stuen - endnu mere hårdt arbejde *suk* ... vores servere står stadig på
den gamle adresse, så jeg skriver fra kærestens pc. Bemærk, at den
nedetid jeg har varslet på gruppens hjemmeside, ikke har været der
endnu, da vores internetforbindelse på den ny adresse, først er kommet
op i dag. Der vil være lidt nedetid i løbet af den næste uges tid.

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-09-03 22:16

Jette Nielsen <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> writes:

> Hej alle
>
> Nu er vi flyttet ind i vores nye hus i Brøndby Strand ... hold da op,
> hvor jeg hader at flytte - hårdt fysisk arbejde, har nu aldrig været én
> af mine ynglingsbeskæftigelser :-/

Det er da ikke så tosset, når man først er kommet over chokket over
alt det skrammel man har samlet sammen i den tid man boede på den
sidste bopæl...

> [...]
> m3). Så blev de lukket ud på badeværelset (2 m3), og til sidst ind i
> transportkassen (1/8 m3) - *hulk, hvor er far og mor onde!*.

Stakkels katte, de sendte vel også en klage til dyrenes beskyttelse *g*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk

Fra : Denise

Dato : 19-09-03 07:48

Hej Jette

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> wrote in message

> Hej alle
>
> Nu er vi flyttet ind i vores nye hus i Brøndby Strand ... hold da op,
> hvor jeg hader at flytte - hårdt fysisk arbejde, har nu aldrig været én
> af mine ynglingsbeskæftigelser :-/

Ha ha, du har godt af at prøve det, i stedet for at side dér bleg med krum
ryg foran puteren hele tiden
Håber der er have til, så vil du også opleve en helt ny verden derude
*fnis*, og det er ikke farligt, bare se hvor dejligt der var nede hos Pia.

> Men midt i alt det kedelige, glæder jeg mig over at Batman og Robin nu
> har en del mere plads at boltre sig på

Det skal nok blive fedt for både jer og misserne, når alting er færdigt og
perioden med det hårde arbejde er overstået.

Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 19-09-03 17:24

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> Ha ha, du har godt af at prøve det, i stedet for at side dér bleg
> med krum ryg foran puteren hele tiden

Hvor er du ond, Denise

Jeg har ondt af dig, Jette. Jeg har brugt de sidste 2 uger med at
hjælpe min mor med at flytte og male og knokle, puha hvor jeg også
hader hårdt fysisk arbejde

Nu går jeg kun og afventer selv at skulle flytte.

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Denise

Dato : 19-09-03 19:05

"Kate" <doughnut@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
>Jeg har brugt de sidste 2 uger med at
> hjælpe min mor med at flytte og male og knokle, puha hvor jeg også
> hader hårdt fysisk arbejde

Hvor er hun flyttet hen ?
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 19-09-03 19:59

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in news:bkfgh0$fsm$1@sunsite.dk:

> Hvor er hun flyttet hen ?

Hun fandt et rækkehus i Terslev, lige udenfor Haslev. Et rigtigt
dejligt sted med natur lige udenfor stuevinduet

Fra : Denise

Dato : 19-09-03 20:02

> Hun fandt et rækkehus i Terslev, lige udenfor Haslev. Et rigtigt
> dejligt sted med natur lige udenfor stuevinduet

Det lyder da dejligt, jeg tror egentlig du har fortalt det, hils endelig

Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 19-09-03 21:17

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in news:bkfjqo$111$1@sunsite.dk:

> hils endelig

Det skal jeg gøre. Skal derned i morgen så mormoderen (85 år) kan få
set det nye