? om 1.metalutæthed 2. opkastfysiologi
Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-03 18:32

TV oplyste at hunde kan lugte brandårsag GENNEM BETON

Der er porer i beton og hvis terpentin ikke er brændt væk ved branden men
sivet ned under et cementgulv, så måske der kommer nok damp ud til at
hunde-næsen kan afsløre det?

Men det har også været påstået at narkohunde kan lugte gennem en metaldåse,
og hvis det er sandt, så må fysikerne opdage noget spændende nyt?
Det er interessantere end livets relativitets-mening

GIV MIG ET BRÆKMIDDEL, skrev Søren Kierkegaard i væmmelse over en ulækker
bispetale, og den slang havde han lært hos Hegel i Berlin.
Og når politimand ser vens - ikkerådne - lig
på _film_,
så kaster politimanden op.

Kvinder kan skrue op for tårer, men kan man uden særlig træning og hysteri
skrue op for opkast når man går ind i et hus med kvalmende liglugt?
Jeg tror Politikien løj når de hævdede at en ISS-rengører kastede op pga
lortelugt i lejlighed.

Jeg mener at kun sygdom og dårlig mad kan skabe opkastningsreflekt - samt to
fingre i helsen.

Jeg ser stort problem i at medierne lærer os løgnagtighed ved at give
pension til malere der påstår demens pga oplysningsmiddelsyndrom og ved at
vise os urealistisk opkast på film osv.
Væmmelse kan være slem - men hvad gavn kan et dyr have af at kaste op af
væmmelse, hvor der ikke er noget sundt ved at tømme mavesækken?

"Den, som i omgangen med mennesker ikke lejlighedsvis changerer i alle
nødens farver, grøn og grå af væmmelse, lede, medfølelse, formørkelse,
ensomhed, han er bestemt ikke et menneske af højere smag." Nietzsche

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : NoTrabajo

Dato : 19-09-03 18:45

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at kun sygdom og dårlig mad kan skabe opkastningsreflekt - samt to
> fingre i helsen.

Jeg har da selv i mine unge dage kastet alle de rå havregryn op, da jeg ville
fjerne en hundelort i badeværelset i min fars hjem. Da jeg med papiret greb fat
om hundelorten, gik det galt.

Men du er jo så klog, så lad os sige at havregrynene var dårlige eller at jeg
var syg.

NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-03 19:25

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> om hundelorten, gik det galt.
>
> Men du er jo så klog, så lad os sige at havregrynene var dårlige eller at

Ligesom kvinder kan gejle sig selv op til orgasme eller gråd, hvis det
lønner sig, så måske du var disponeret for psykisk-frembragt opkast med
hundelortlugt som udløsende faktor?

Hvordan ku en uskyldig ufrlig klump genere dig så meget? Havde nogen bildt
dig ind at det var vildt farligt?

Tak for din oplysning - det gør ikke ondt at høre sin ønsketænkning
modsagt.

Men tror du på at politichefer kaster op når en ven er skudt?

Kan du huske hvordan du oplevede væmmelsen - jeg selv har kun kastet op af
influenza eller dårlig mad.

Fra : Holger Danske

Dato : 19-09-03 19:33

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Ligesom kvinder kan gejle sig selv op til orgasme eller gråd, hvis det
> lønner sig, så måske du var disponeret for psykisk-frembragt opkast

Du *er* skudt i roen Bo.

> Hvordan ku en uskyldig ufrlig klump genere dig så meget? Havde nogen
> bildt dig ind at det var vildt farligt?

Det er da fandens ulækkert, det stinker, og er fyldt med E-coli bakterier,
det er god sans og praktik *ikke* at røre ved lort.

> Men tror du på at politichefer kaster op når en ven er skudt?

Øhh, det kommer da an på om han selv skal skrabe ham op fra åstedet, tror du
ikke Bo.

> Kan du huske hvordan du oplevede væmmelsen - jeg selv har kun kastet
> op af influenza eller dårlig mad.

Og har garanteret ikke vasket dig siden, for hvorfor dog det, det er jo kun
socialbestemt og intet med sygdomme at gøre, vel ?

> "Den, som i omgangen med mennesker ikke lejlighedsvis changerer i alle
> nødens farver, grøn og grå af væmmelse, lede, medfølelse, formørkelse,
> ensomhed, han er bestemt ikke et menneske af højere smag."Nietzsche

Og da du ikke kan føle lede, hverken ved lemlæstelse, incest, pædofili eller
lort, så er du bestemt *ikke* et menneske med højere smag, vel ?
H.D.

--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-03 19:50

"Holger Danske" <Holger_Danske@jegstyrer.dk> wrote in message
> [...]

Mener du jeg skulle fylde mine indlæg op med klædelige forbehold om at dit
og dat er jeg ikke helt sikker på?
Ville det ikke være resourcespildende GÅEN EFTER MANDEN(mig selv)?
Jeg kan godt leve med at du syns jer er blæret.

> Du *er* skudt i roen Bo.
Eller en sundt hærdet spejderdreng der har lært at ikke at græde eller kaste
op for ingenting.

> Det er da fandens ulækkert, det stinker, og er fyldt med E-coli bakterier,
> det er god sans og praktik *ikke* at røre ved lort.

Som barn havde jeg lidt fobi mod at indånde rådden lugt, for een bakterie
var jo nok til at give sygdom, havde jeg lært, så jeg trak vejret gennem
næsen.

> Øhh, det kommer da an på om han selv skal skrabe ham op fra åstedet, tror
du
> ikke Bo.

Efter Travajos troværdige vidneudsagn tror jeg at en ud af tusind betjente
kan være så uprofessionelle at de kaster op på åstedet.
Japanske soldater har altid haft selvkontrol til ikke at skide flere dage i
træk, så ikke efterladenskaber kunne opdages af fjenden - sejt.
Min samuraj-slægt kone har utrolig selvkonrol - efterlignelsesværdigt.

> [...]
eller
> lort, så er du bestemt *ikke* et menneske med højere smag, vel ?

Det er lidt surt at mit idol Nietzsche ville have væmmedes ved min
afstumpede *lave smag*, hvis vi havde mødtes, men det må jeg leve med

Fra : Holger Danske

Dato : 19-09-03 19:56

Bo Warming wrote:
> [...]
> Jeg kan godt leve med at du syns jer er blæret.

> Eller en sundt hærdet spejderdreng der har lært at ikke at græde

Hold op Bo, du blev fortalt at det var da han var dreng.
Der er forskel på hvad man kan divergere fra, som barn eller som voksen. Det
*er* altså ulækkert at se/røre/lugte til lort, og så er det
sundhedsskadeligt. Men du vil måske gerne se kolera sprede sine vinger ud
over verdenen ?

> Som barn havde jeg lidt fobi mod at indånde rådden lugt, for een
> bakterie var jo nok til at give sygdom, havde jeg lært, så jeg trak
> vejret gennem næsen.

Ja, det undrer mig ikke at du allerede dengang var at barn man ikke kunne nå
!

> [...]
> dage i træk, så ikke efterladenskaber kunne opdages af fjenden - sejt.
> Min samuraj-slægt kone har utrolig selvkonrol - efterlignelsesværdigt.

Hvorfor er det, det.
Hvad godt er der ved at opbunke lort i meterbaner i tarmsystemet Bo.
Tror du det er godt for vores krop, eller er det dårligt ?
Hint: Blærer har det ikke godt med at blive overfyldt.
H.D.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-03 20:16

> [...]
> over verdenen ?

> Ja, det undrer mig ikke at du allerede dengang var at barn man ikke kunne

Et småproblem der var overstået før puberteten og som jeg aldrig gad nævne
for nogen, før nu hvor min snakkesalighed har taget en selvbiografisk
drejning.
"Et barn men man ikke kunne nå"?

"Hvis ingen følte en så aldeles overdreven interesse for sig selv,
ville livet være så uinteressant, at ingen kunne holde det ud." Arthur
Schopenhauer

> Hvorfor er det, det.
> Hvad godt er der ved at opbunke lort i meterbaner i tarmsystemet Bo.
> Tror du det er godt for vores krop, eller er det dårligt ?
> Hint: Blærer har det ikke godt med at blive overfyldt.

Min bror og jeg har "nervøs blære" og tisser for ofte, selvom blæren ikke er
fuld.
Min brors læge troede det var prostatforstørrelse, men lod sig undersøge
omstændeligt og de fandt ved udelukkelse at det må være hvad i gamle dge
kaldtes "gendarm blære" fordi gendarmer gående vagt ofte pissede territoriet
af. Den blir en skrumpeblære når den ikke får lov at strække sig ordentligt
ud en gang imellem..

Jeg tror det er sundt som Japanerne en sjælden gang at vise at man kan holde
sig extremt længe - det man ikke dør af bliver man stærkere af. Det er godt
at kende sine grænser

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-03 19:38

> [...]
ville
> fjerne en hundelort i badeværelset i min fars hjem. Da jeg med papiret

Mon det er mange % der som du har kastet op uden fødevareforgiftning eller
kvalmeskabende infektionssygdom?

Er det noget du har oplevet optræk til også i dine ældre dage?

Jeg tror at når man ikke har nok at gå op i, der optager en, så vil en
tilfældig forbudt ting kunne blæses op af den "arbejdsløse hjerne".

Jeg var engang dydsmønstret og havde små-fobier mod mørke og imod ikke at
have bedt mit fadervor korrekt.

OCD (obsessive compultory disorder) patienter har ritualer de værner om i
stil med nedenstående og kan gå i fobisk panik, hvis de presses ud i at
overtræde deres grænser. Måske sådan krise er typisk årag til de sjældne
psykogene eller lugtfremkalde opkastninger?

"Hvis der er et lige antal skridt hen til mit sæde, så får jeg ikke mavepine
i dag". Tolstoj

Fra : LR

Dato : 19-09-03 22:15

> [...]
ville
> fjerne en hundelort i badeværelset i min fars hjem. Da jeg med papiret

Samme her - udløst ved at stikke næsen ned i en gammel sko. Jeg har aldrig
før og aldrig siden lugtet noget så slemt. Det skal lige nævnes, at skoen
ikke var min egen!

Mvh,

Lasse