Fangstrapport fra Øresund
Fra : Stefan

Dato : 18-09-03 18:04

Hej derude
En hurtig lille fangstrapport fra Øresund ud for Helsingør idag.

Vi var ude 3 mand i egen båd i 5 timer - og fangede ....hold nu fast .... 3
skrubber og 1 mikro-torsk.
Såvel "rigtige" torsk, hornfisk eller hvad der ellers burde være, var helt
og aldeles forsvundet i dag. Og det på trods af at vi forsøgte både med orm,
blink og endda trolling langs kysten. Uden synderlig resultat.

..... men vejret var da godt.....og vi fisker jo ikke for at fange noget, men
for at hygge os .....

Stefan

Fra : JR

Dato : 20-09-03 20:53

Samme sag i Køge bugt: 3 stænger i 5 timer, pilkning, kast med blink,
trolling.

Jeg fik en hornfisk på vej ud - den hoppede af igen

men vejret var fantastisk

JimR

Fra : Thomas Nyberg

Dato : 20-09-03 22:34

Det samme her fiske ved Lund "Rødvig", fra kyst intet absolut intet, Købte 4
skrubber for 27 kr halv kiloet i Rødvig fisk, men som sagt dejligt vejr, og
skrubberne gode flået og renset. måske man skulle fiske noget mere med
tyvekroner, og så bare gå en tur ved stranden........

JR <jrad@NO#SPAMradmer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bkib52$2io4$1@news.cybercity.dk...

Fra : Stefan

Dato : 22-09-03 08:37

"Thomas Nyberg" <thomas.nyberg@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrubberne gode flået og renset. måske man skulle fiske noget mere med
> tyvekroner, og så bare gå en tur ved stranden........

Ja man skal nok ikke begynde at regne kiloprisen ud på de fisk man selv
fanger....
Men det er nu skønt selv om man intet fanger - og så slipper man for
svineriet med at rense fiskene

Stefan