To styresystemer på to HD
Fra : ist

Dato : 08-04-01 21:32

Hej
Da jeg har fået problerme med at køre mit videoredigerings program efter jeg
har installeret en ny 46GB HD (Mit C-drev bliver ødelagt..) og jeg har
prøvet det mestemfor at løse problemet. Tænkte jeg at løsningen måske var at
boote på den gamle HD når jeg skulle bruge mit videoredigeringsprogram.

Kan man få valget mellem HD'er når jeg starter op, hvis der er installeret
styresystem på to HD'er ?

Hilsen
Ivan

Fra : dion

Dato : 08-04-01 21:42

Min løsning er at købe 2 harddisk skuffer. pris 2x149kr i 5½" bay.
Så har man en harddisk i hver skuffe som man trækker ud og ind efter behov.

Det er heller ikke dårligt at kunne tag sin harddisk med i tasken når man
skal på ferie.

Fra : MasterYeti

Dato : 09-04-01 08:01

> [...]
>
> Kan man få valget mellem HD'er når jeg starter op, hvis der er installeret

Gå ind på www.osloader.com der kan du downloade et lille, men nyttigt
program, der giver dig netop de muligheder du gerne vil have ... du kan også
installere 2 OS'er på den ene disk, og give dem begge adgang til den anden
disk, så du nemt kan fx. se dine film fra det andet OS.

Held og lykke

MasterYeti

Fra : Anders Spliid Hansen

Dato : 10-04-01 08:29

Hej!

Min favorit er Extended Operating System Loader. Godt og gratis.

http://www.xosl.org/

Venlig hilsen
Anders Spliid Hansen

Fra : Frederik Kier

Dato : 09-04-01 21:59

En anden løsning kunne være at invistere i en ZignX - www.zignx.dk

MVH

Frederik

Fra : ist

Dato : 10-04-01 07:43

"Frederik Kier" <Frederik@Kier.nu> skrev i en meddelelse
> En anden løsning kunne være at invistere i en ZignX - www.zignx.dk
>

> MVH
>
> Frederik

--klip--

Tak for hjælpen. For ikke at skyde gråspurve med kanoner vælger jeg at tage
det lille program fra osload.com.

Hilsen
Ivan