opdater frame
Fra : Thomas

Dato : 18-09-03 14:39

Jeg har et frameset som består af tre frames. En menu, en top og en
mainFrame. Når jeg har logget ind fra login siden via mainFrame skal
toppenframen opdateres (således denne nu viser logaf fremfor login).

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 18-09-03 16:31

"Thomas" <asdadasd@asdasd.dk> wrote in message
> Jeg har et frameset som består af tre frames. En menu, en top og en
> mainFrame. Når jeg har logget ind fra login siden via mainFrame skal
> toppenframen opdateres (således denne nu viser logaf fremfor login).

Spørg i klient side gruppen efter et script der kan opdatere to frames.

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Jørn Andersen

Dato : 20-09-03 19:33

On Thu, 18 Sep 2003 17:30:55 +0200, "Christian M. Nielsen"
<look_for_it@my.webpage> wrote:

> Spørg i klient side gruppen efter et script der kan opdatere to frames.

Elller kig:
<url:
http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater>

Du kan enten gøre det med JavaScript (som kræver, at brugerens browser
accepterer og forstår JavaScript) eller med ren HTML ved at definere
to næsten ens framesets, hvor det ene kalder siden med login-link og
den anden siden med logout-link.

Good luck!

--
Jørn Andersen,