Tv-out + Monitor Samtdigt?
Fra : Fat animal

Dato : 08-04-01 20:58

Jeg sidder her med mit Leadtek Geforce2 MX og har problemer med at få kortet
til at både at vise med TV - og skærm på samme tid... Hvis der er nogen der
kan hjælpe ville det være kanon.....

Fra : . .. -_ --__--- RDX ~

Dato : 08-04-01 22:01

> [...]
kortet
> til at både at vise med TV - og skærm på samme tid... Hvis der er nogen

Hvis problemet er ar din monitor flimrer når der er billede på fjernsynet,
tror jeg det skyldes at din monitor ikke understøtter 50 hz opdatering, det
er med alle de kort jeg er stødt på, udover matrox, nødvændigt for at have
billede på begge dele samtidigt, fordi det er den eneste frekvens europæiske
fjernsyn kan køre med.

Mvh Lasse

Fra : Karsten Olesen

Dato : 08-04-01 22:13

"Fat animal" <fatanimal@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kortet
> til at både at vise med TV - og skærm på samme tid... Hvis der er nogen
__________________

Tror ikke det er muligt..

MVH

Fra : The MaXx

Dato : 08-04-01 22:24

> __________________
>
> Tror ikke det er muligt..

VRØVL!! På et GeForce 2MX er der Twin-view (jeg tror det er på alle MX
kortene), og dette er designet til at vise billede på begge skærme, du
skulle vist endda kunne køre med forskellig opdatering (Hz). Mit GeForce
256DDR understøtter kun en udgang men jeg kan køre med to bare ikke mad
ASUS's software. Prøv dette (understøtter dog ikke forskellig opdateringer):

http://www.come.to/tvout

kik efter enten TVTool5 eller TVCC2000 alt efter dit Grafik-kort.

The MaXx

Fra : FeZ

Dato : 08-04-01 22:25

> [...]
kortet
> til at både at vise med TV - og skærm på samme tid... Hvis der er nogen

Prøv at hente TVTool (har ikke lige link ved hånden) et kan
dette og meget mere.

--
FeZ

Fra : lallefucker

Dato : 08-04-01 22:34

DOOHHH Hvor svært kan det være Fat Animal???

Var det ikke også dig der ikke kunne finde ud af ftp så snart der var noget
med en port?????

Fra : The MaXx

Dato : 08-04-01 23:02

> DOOHHH Hvor svært kan det være Fat Animal???
>
> Var det ikke også dig der ikke kunne finde ud af ftp så snart der var
noget
> med en port?????

Har du bare et problem med at folk ikke har lige meget forstand på
edb???????
Så har du sgu da ingenting at køre i en NG, da dette er hele pointen!

Skynd dig at læse:

www.usenet.dk/netikette

The MaXx

Fra : lallefucker

Dato : 08-04-01 23:10

Jeg har læst dem, og jeg er indforstået med dem, men der er grænser for hvem
man skal hjælpe, vil jeg mene.

Grunden til at jeg siger dette er fordi manden allerede har TVtool, men
sikkert ikke har gide at afprøve det, eftersom der er nemmere at poste en
besked her, og så kommer svarene bare flyvende!

Man lær ikke noget uden selv at prøve! Det er altså min holdning, og den
står jeg fast ved.

Jeg har ingen problemer med at hjælpe folk, og jeg gør det også med glæde.
....men der er grænser!!!!

Fra : The MaXx

Dato : 08-04-01 23:39

> Jeg har læst dem, og jeg er indforstået med dem, men der er grænser for
hvem
> man skal hjælpe, vil jeg mene.

Så ignorer dem, der er ingen grund til at svine dem til. Dit inlæg er ikke
til hjælp for ham eller nogen andre og derfor spild af plads.

The MaXx

Fra : lallefucker

Dato : 08-04-01 23:43

Det giver jeg dig ret i, lige pludselig flyder bæget over...

Fra : -=Madsen=-

Dato : 09-04-01 01:41

Jeg løste problemet ved at hente nyeste driver fra Nvidia's side.
www.geforce.com i stedet for at benytte org. driverne fra produktsentens
side.

Fra : Fat animal

Dato : 09-04-01 11:15

Hej igen , jeg vil lige tilføje at jeg HAr prøvet Tv-tool , og at min
monitor godt kan køre med 50hz, og at jeg har haft det kørende med både
skærm og tv. jeg kører med 11.01drivere nu..... men det vil stadig ikke, nu
er problemet (efter at have bikset lidt med) at jeg kun kan se sort/hvid på
tv

Fra : -=Madsen=-

Dato : 09-04-01 15:31

Nå...

Jeg bruger ikke tv tool, men kun den org. driver fra www.geforce.com, inde i
indstilingerne kan du vælge om det er s-video out eller com...
(phonostikket) det kan være det eller måske er kortet instilet til Ntsc,
vælg Pal istedet.

Fra : Michael Andersen

Dato : 24-04-01 10:21

Grunden til at dit billede er s/h , kunne jo nok ligge i, at det signal som
bliver sendt ud til dit tv, er i NTSC, istedet for det europæiske PAL
format...

Hilsen
Michael Clay Andersen
mailto:mca@123Roadrebel.dk
(remove the numbers for correct email addy)

--
REAL cars ??
check out