Struer
Fra : Janni Nørmølle

Dato : 18-09-03 10:43

Hej NG

Er der nogen der ligger inde med luftfotos af Struer - eller andre billeder
fra Struer? Hvis dette er tilfældet må du/I meget gerne lægge dem ud her på
NGen!

JN

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 18-09-03 12:07

Janni Nørmølle wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der ligger inde med luftfotos af Struer - eller
> andre billeder fra Struer? Hvis dette er tilfældet må du/I

Hvis det er nye billeder, kan du finde luftfotos af hele danmark
her:
http://www2.airnet.ne.jp/alf/siiku1/sh07.jpg

--
Carsten (3600), HELD er noget der indtræffer når grundige
forberedelser mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-09-03 12:17

Carsten Finn Rasmussen skrev:

> Hvis det er nye billeder, kan du finde luftfotos af hele danmark
> her:
> http://www2.airnet.ne.jp/alf/siiku1/sh07.jpg

Tager du fis på os?

--
Forbindtligst:
Jørgen Grandt / Mails til mig er minus 'men'

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 18-09-03 12:35

Jørgen Grandt wrote:

> Tager du fis på os?

Ja..., men ikke med vilje ;)
Et bedre link: http://www.kortal.dk/

Fra : Brian Lund

Dato : 18-09-03 14:56

> Hvis det er nye billeder, kan du finde luftfotos af hele danmark
> her:
> http://www2.airnet.ne.jp/alf/siiku1/sh07.jpg

Jeg flytter til tyskland! ;)

Brian