JBH/FyensStiftstidende
Fra : Katja Lykkegaard And~

Dato : 18-09-03 06:04

Fra : Helle

Dato : 18-09-03 06:36

"Katja Lykkegaard Andersen" <Blue@c4-llife.dk> wrote in message
news:3f693ce4$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=69&bfv_articleid=390494
>

> www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=69&bfv_articleid=390544
>

> www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=69&bfv_articleid=390553
>

> Hlsen Katja Andersen

FØJ hvor jeg hader den mand. Der er ikke ord for hvor gal jeg er! Han skulle
satme selv opereres under samme omstændigheder som han behandler dyrerne!!

Mvh Helle

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-09-03 06:44

Wow en klinik med _to_ dyrlæger af samme støbning, det er lidt af en
gyser........

Jeg er ikke så "imponeret" af den første artikel, at
NG'en for "kattetosser" har udviklet sig til en
Dyreværns-organisation. og at 13 klager gennem de
senere år er blevet til 13 dyrs død sidste år.

Iøvrigt blev jeg hevet ud af sengen kl 7 af en journalist
fra radioen, som også havde læst Fyns Stiftstidende
og "lige" ville have nogle kommentarer, hmm måske
skulle jeg have en sekretær til "det grove" )

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : anja rasmussen

Dato : 18-09-03 07:31

> [...]
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Men det er sgu godt gået Marianne!!!!!

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 18-09-03 07:48

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> wrote in message
> [...]
> NG'en for "kattetosser" har udviklet sig til en
> Dyreværns-organisation. og at 13 klager gennem de
> senere år er blevet til 13 dyrs død sidste år.

Ja, jeg bemærkede også at vi var blevet til en dyreværnsorganisation.

> Iøvrigt blev jeg hevet ud af sengen kl 7 af en journalist
> fra radioen, som også havde læst Fyns Stiftstidende
> og "lige" ville have nogle kommentarer, hmm måske
> skulle jeg have en sekretær til "det grove" )

Er bange for, at en sekretær ikke ville kunne klare det så godt som dig.
Godt at gryden holdes i kog, men pas nu på dig selv.
(siger jeg - uden at vide hvad jeg kan gøre for at hjælpe - andet en bakke
op)
Hilsen Denise

Fra : Jane

Dato : 18-09-03 12:07

Denise skrev i <news:3f695530$0$54768$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Ja, jeg bemærkede også at vi var blevet til en dyreværnsorganisation.

De stakkels journalister ved slet ikke hvad Usenet er.

Jane

Fra : Leyna

Dato : 18-09-03 08:37

On Thu, 18 Sep 2003 07:44:14 +0200, "Marianne Hellemose"
> [...]

>og "lige" ville have nogle kommentarer, hmm måske
>skulle jeg have en sekretær til "det grove" )

Den er jeg med på, hvis lønne da er rigtig...
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-09-03 16:22

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> writes:

> Jeg er ikke så "imponeret" af den første artikel, at
> NG'en for "kattetosser" har udviklet sig til en
> Dyreværns-organisation. og at 13 klager gennem de
> senere år er blevet til 13 dyrs død sidste år.

Næ, den er ret fuld af factfejl...:ryste på hovedet:

> Iøvrigt blev jeg hevet ud af sengen kl 7 af en journalist
> fra radioen, som også havde læst Fyns Stiftstidende
> og "lige" ville have nogle kommentarer, hmm måske
> skulle jeg have en sekretær til "det grove" )

Damn, godt det ikke var mig da. Jeg er generelt ikke vågen nok til at
være særlig høflig på den tid af dagen...*GGG*

Ved ikke lige hvad du mener med det grove, men hvis det er noget som
jeg kunne klare så vil jeg da gerne give en hånd med ;-D

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-09-03 16:33

Henrik skrev
<Ved ikke lige hvad du mener med det grove, men hvis det er noget som jeg
kunne klare så vil jeg da gerne give en hånd med ;-D >

*GG* Med det grove, tænkte jeg mest på at sørge
for at thermokanden er fyldt og at der er rullet smøger,
og tage tlf på "ukristelige" tidspunkter.

Fnugger den "lille" skat, har påtaget sig at sørge for
at alle papirer bliver s p r e d t og at de forkerte taster (delete)
bliver brugt flittigt og forkert, hmm hvad skulle jeg gøre uden ham )

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-09-03 22:01

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> writes:

> *GG* Med det grove, tænkte jeg mest på at sørge
> for at thermokanden er fyldt og at der er rullet smøger,
> og tage tlf på "ukristelige" tidspunkter.

Det første er jeg god til, det andet er bedst uden filter og det
sidste vil ret hurtigt stoppe den slags opkald *GG*

> Fnugger den "lille" skat, har påtaget sig at sørge for
> at alle papirer bliver s p r e d t og at de forkerte taster (delete)
> bliver brugt flittigt og forkert, hmm hvad skulle jeg gøre uden ham )

Øhm, tjae have mere tid til at nusse med ham og de andre og aktivere
dem på mere øhh hensigtsmæssige måder

Jeg tror nok at jeg forstod at du scannede dem :-?
artiklerne og papirerne, kan det passe og i så fald hvilket system
bruger du til at holde rede på dem, datoorden eller titel eller
synopsis :-?

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-09-03 07:30

Henrik skrev
<Jeg tror nok at jeg forstod at du scannede dem :-?
artiklerne og papirerne, kan det passe og i så fald hvilket system bruger du
til at holde rede på dem, datoorden eller titel eller synopsis :-? >

øhhh jeg har lavet en JBH-mappe, med undermapper
så avis-artikler ligger under navnet på avisen, så er
der private mails, mails fra myndigheder. Når det
kommer til mig og PC-programmer / indstillinger så
er kodeordet _simpelt_ ellers går det i kage, det
bøvlede virkeligt, fordi mine unger ikke fortalte at det
var vigtigt at scanne det som jpg og ikke btm (?) *GGG* nu har jeg lært
det.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-09-03 15:19

> [...]

> bøvlede virkeligt, fordi mine unger ikke fortalte at det
> var vigtigt at scanne det som jpg og ikke btm (?) *GGG* nu har jeg lært

OK, bare lidt nysgerrig. Men som "nørd" vil jeg også helst have det så
simpelt som muligt for det giver færre muligheder for fejl og rod...

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-09-03 07:39

Min søn har lavet et "Boycut Jens Breth Hansen"
banner, jer der vil bruge det er velkomne til at
hente det her www.hellemose.dk nederst på siden.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : DK-Pisik

Dato : 19-09-03 22:21

Jeg tænkte lidt på ... der er jo jyrak hobbyudstilling d. 5/10 i samarb. med
kattens værn i Odense... Der vil jo givet vis komme en del kattefolk samt en
del publikum ...

Kan vi gøre noget tiltag i den forbindelse for at oplyse endnu mere om denne
JBH's uheldige gerninger der også ...???

/ Inger Kaya
DK-Pisik

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-09-03 07:43

Inger skrev
<der er jo jyrak hobbyudstilling d. 5/10 i samarb. med
kattens værn i Odense...>

Jaaaa...........print nogle af artiklerne ud, evt lav en
forside med "Boycot Dyrlæge Jens Breth Hansen"
hav det liggende på burene og/eller vis besøgende
det. Der er blevet oploadet nogle af artiklerne på
www.hellemose.dk måske nogle af jer kunne lave lidt ekstra til dem der af
en eller anden grund ikke kan selv.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-09-03 08:06

Hmm glemte lige, det gælder selvfølgelig også alle andre udstillinger i
DK, måske føler JBH trang til
at "afprøve" andre egne også.

Måske skulle vi prøve at "organisere" det lidt.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Kate

Dato : 19-09-03 16:52

> Jeg er ikke så "imponeret" af den første artikel, at
> NG'en for "kattetosser" har udviklet sig til en
> Dyreværns-organisation. og at 13 klager gennem de
> senere år er blevet til 13 dyrs død sidste år.

Burde man ikke korrekse Fyns Stiftidende, godt nok er JBH en grufuld
gyselig karl, men det tjener jo ikke noget formål at overdirve og
direkte lyve. Det kan slagteren jo bruge negativt, som noget i stil med
"Se hvor useriøse de er, de ved ingenting" det kan jeg ihvert fald
frygte.

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-09-03 17:29

Kate skrev
<Burde man ikke korrekse Fyns Stiftidende>

Jeg sendte en mail til journalisten, og fortalte at jeg
var blevet lidt "overrasket" over ændringen af mine
udtalelser, og at jeg egentlig synes at fakta var slemt
nok, selv uden at der var "pyntet" på dem. Jeg har
ikke hørt noget tilbage.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 18-09-03 07:41

Yes - godt gået Marianne og andre indblandede!

Håber de bliver nødt til at lukke pga. manglende kunder....

/Pernille
www.garion.dk

Fra : anja rasmussen

Dato : 18-09-03 12:06

> Yes - godt gået Marianne og andre indblandede!
>
> Håber de bliver nødt til at lukke pga. manglende kunder....
>
> /Pernille
> www.garion.dk

Hej
vil bare lige sige at da jeg bor på læssøegade, går jeg tit og ofte
forbi den omtalte klinik, og idag gjorde jeg noget som jeg aldrig ville
gøre ellers.....da jeg idag kom gående så jeg en dame stå med sin hund
og kiggede ind af vinduerne til klinikken....jeg nærmest løb hen til
hende (for tænk hvis hun var på vej derind!!!). Jeg sagde så til hende
at hvis hun havde overvejet at tage hunden til den dyrlæge, skulle hun
nok lige læse fyens stifttidende inden, for jeg ville ikke anbefale
ham....medmindre hun alligevel skulle have hunden aflivet.....det endte
med jeg fik hende til at gå ind i den nærliggende kiosk og købe
avisen....og hun takkede mange gange for min advarsel, og ville sige det
videre til dem hun kendte!!!
Så nu er der ihvert fald en kunde mindre!!!

Fra : Jane

Dato : 18-09-03 12:35

anja rasmussen skrev i <news:3f6991a909990@dk-fritid-dyr-kat.dk>:

> Så nu er der ihvert fald en kunde mindre!!!

Du har gjort dagens gode gerning. Er sikker på at hunden
ville takke dig for det. Lad os håbe damen fortæller det
til rigtigt mange venner.

Jane

Fra : Denise

Dato : 18-09-03 13:41

"anja rasmussen" <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message

> [...]
> videre til dem hun kendte!!!
> Så nu er der ihvert fald en kunde mindre!!!

Hej Anja
Det var rigtig flot gjort af dig, bliv endelig ved hvis du ser nogle dernede

Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 19-09-03 16:58

anja rasmussen <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> Så nu er der ihvert fald en kunde mindre!!!

Godt gået, Anja

Fra : Kate

Dato : 19-09-03 17:10

Tja, nu har jeg skrevet til Fyns Stifttidende, på egen hånd og i eget
navn og fortalt dem om det faktuelle fejl og hvorfor jeg mener det er
beklageligt at de er der. Nu får vi se om de reagerer