Ny version af Temore reklamen
Fra : SpaceFrog

Dato : 08-04-01 21:10

Så har jeg netop set den nye version af reklamen, hvor den famøse sætning
med "Skid på dit telefonselskab..." er klippet ud. Om det bl.a. har været
debatten her i gruppen der har været årsagen, skal jeg naturligvis ikke
kunne sige, men man har jo lov at håbe ;)

Det eneste der er galt nu, er at han stadig siger at sms koster 40 øre pr.
stk. :)
--
///Mvh SpaceFrog
"Truth hurts. Maybe not as much as jumping on a bicycle with a seat missing,

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 08-04-01 22:51

"SpaceFrog" <spacefrog@nospam.dk> skrev

> Så har jeg netop set den nye version af reklamen, hvor den famøse
> sætning med "Skid på dit telefonselskab..." er klippet ud.

Det var da også på tide - det andet var simpelthen for plat.

> Om det bl.a. har været debatten her i gruppen der har været årsagen,
> skal jeg naturligvis ikke kunne sige, men man har jo lov at håbe ;)

Ja, mon ikke Frank Rasmussen fra Telmore har 'lyttet' lidt til
reaktionerne her i gruppen og gjort sin indflydelse gældende...?

> Det eneste der er galt nu, er at han stadig siger at sms koster 40
> øre pr. stk. :)

Det går ret godt for Telmores reklamedrenge for tiden... Måske de bare
helt skulle droppe den kampagne

Erland

Fra : SpaceFrog

Dato : 08-04-01 23:58

"Erland Stig Bredgaard" <nospam@bredgaard.net> wrote in message

> Det var da også på tide - det andet var simpelthen for plat.

Jeps.

> Ja, mon ikke Frank Rasmussen fra Telmore har 'lyttet' lidt til
> reaktionerne her i gruppen og gjort sin indflydelse gældende...?

Det håber jeg da. Desværre har han ikke kommenteret ret mange af de indlæg
der har været om reklamen, så vi kan se hvad han mener om sagen.

> Det går ret godt for Telmores reklamedrenge for tiden... Måske de bare
> helt skulle droppe den kampagne

Eller skifte reklamebureau :)

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 10-04-01 12:47

"SpaceFrog" <spacefrog@nospam.dk> skrev

> "Erland Stig Bredgaard" <nospam@bredgaard.net> wrote

> Eller skifte reklamebureau :)

Og skifte slogan: 'Skid på dit reklamebureau, det betaler sig'...

Erland

Fra : Leif Neland

Dato : 11-04-01 01:38

"SpaceFrog" <spacefrog@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> debatten her i gruppen der har været årsagen, skal jeg naturligvis ikke
> kunne sige, men man har jo lov at håbe ;)

Apropos profaniteter. I vejledningen til en cardphone (mobiltelefon i
pcmcia-format til at sætte i en bærbar, eller i dette tilfælde et
digitalkamera) står der et sted, at "kontroller at lortet er tilsluttet
korrekt"
Der menes naturligvis "kortet", men en finger må have smuttet en tast til
højre...

Det skabte stor morskab i det lille kontor

(Jeg kan ikke huske den nøjagtige sætning; jeg har ikke manualen her, men
stavefejlen er ihvertfald citeret korrekt)

Leif