Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Nok noget i kender til....
Fra : Martin Schou

Dato : 17-09-03 21:15

Hvis jeg skriver en forkert adresse i IE6 så kommer der en side frem der
hedder www.yoogee.com med et søgeresultat. Hvordan får jeg fjernet det så
den bare skriver at siden ikke findes ?

Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-09-03 21:35

"Martin Schou" <mstek@mstek.dk> skrev :

>Hvis jeg skriver en forkert adresse i IE6 så kommer der en side frem der
>hedder www.yoogee.com med et søgeresultat. Hvordan får jeg fjernet det så
>den bare skriver at siden ikke findes ?

Funktioner => Internetndstillinger => Avanceret => Nederst:
Søgning: Søg ikke fra adresselinjen, sæt et flueben.
--
Knud

Fra : Martin Schou

Dato : 17-09-03 21:57

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Funktioner => Internetndstillinger => Avanceret => Nederst:
> Søgning: Søg ikke fra adresselinjen, sæt et flueben.
> --
> Knud

det hjælper ikke :(

Fra : Leo.E

Dato : 18-09-03 06:47

"Martin Schou" <mstek@mstek.dk> wrote in message news:<1U3ab.3397$zH4.2923@news.get2net.dk>...
> "Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> det hjælper ikke :(
Prøv oppe i værktøjslinjen om den er der?
og tag lige en onlinescanning: www.spywarefri.dk
derude kan du hente-adware og spybots, og hvis du ikke har det, et antivirusprogram.
Hilsen: Leo

Fra : Martin Schou

Dato : 18-09-03 11:02

> [...]
> og tag lige en onlinescanning: www.spywarefri.dk
> derude kan du hente-adware og spybots, og hvis du ikke har det, et

Var inde på den hjemmeside du skrev og programmet derinde fra fandt noget
der hed MoneyTree og fjernede det.
Tak for hjælpen :)

Martin

Fra : Leo.E

Dato : 18-09-03 18:43

"Martin Schou" <mstek@mstek.dk> wrote in message news:<eofab.56$k62.41@news.get2net.dk>...
> antivirusprogram.
>
> Var inde på den hjemmeside du skrev og programmet derinde fra fandt noget
> [...]

Velbekomme