USB Printer i Win98 Dos prompt!!!
Fra : Henrik Knudsen

Dato : 08-04-01 19:54

Hej NG...

Jeg har et lille problem som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Hvis man i et dos vindue under W9x, skal printe et TXT dokument.

Hvis det er en almindelig Paralle port som printeren bruger, kan jeg bare
skrive f.eks (C:\README.TXT>LPT1)
Men når det nu er en USB enhed, er der så en anden kommando???

Fra : . .. -_ --__--- RDX ~

Dato : 08-04-01 22:04

> [...]
> skrive f.eks (C:\README.TXT>LPT1)
> Men når det nu er en USB enhed, er der så en anden kommando???

Et eller andet sted i indstillingerne for printeren bør du kunne tildele
printeren en virtuel LPT port, det kan jeg ihvertfald med mit Lasat speed
II.

Fra : Jens Petersen

Dato : 08-04-01 22:28

On Sun, 8 Apr 2001 20:54:01 +0200, "Henrik Knudsen"
<knudsen@email.com> wrote:

>Hvis man i et dos vindue under W9x, skal printe et TXT dokument.
>
>Hvis det er en almindelig Paralle port som printeren bruger, kan jeg bare
>skrive f.eks (C:\README.TXT>LPT1)
Mangler der ikke en 'TYPE' eller sådan noget?

>Men når det nu er en USB enhed, er der så en anden kommando???

Hvad med PRINT README.TXT ?

--
Jens oz1kiw

I didn't do it! Nobody saw me! You can't prove a thing!