Fiskeklub i København søges
Fra : Herbert

Dato : 17-09-03 18:16

Hej Alle

Jeg har tænkt mig og melde mig ind i en fiskeklub. Dels for, at få fisket
noget mere, men også for og møde nye mennesker

Jeg interesser mig primært for kystfiskeri, både blink og flue, men er da
også frisk på P&T, å og sø eller en tur på havet.

Klubben skal helst ligge i cykel afstand fra Vesterbro og have klub aftener
tirsdag el. torsdag.

Kom med lidt bud om de klubber i kender.

På forhånd tak
Erik

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-09-03 20:00

http://www.hslf.dk - 10-20 minutters cykelafstand fra Vesterbro.

--
-Jens B.

Fra : PAR

Dato : 19-09-03 09:54

Prøv KSK (Københavns Sportsfisker Klub) der har til huse på ROARSVEJ 5 hos
"1940" i kælderen. Ring evt. til formanden på tlf. 38864766.

Jeg er godt tilfreds med at være medlem der.

Per Arleth

Fra : Erik Mogensen

Dato : 19-09-03 16:36

Hej Herbert

Jeg kan foreslå "min" egen klub lystfiskerklubben af 1940 som har til huse
på Frb. på Roarsvej 5 Kældern vi har en del både, er medlemmer af Su som har
endnu flere både + 4fiskeret i Åer og søer både herhjemme og i Sverige og
Norge.

Kik på www.lfk1940.dk

Fra : Herbert

Dato : 21-09-03 18:39

> [...]
har
> endnu flere både + 4fiskeret i Åer og søer både herhjemme og i Sverige og

I følge deres hjemmeside. Så er klubaftenerne om mandagen. Det passer min
dårligt. Da jeg kun kan tirsdag og torsdage på hverdage...... Måske er der
ændringer, som man ikke kan se på hjemmesiden?

/Erik