Kender i dette link
Fra : Allan

Dato : 17-09-03 17:57

Hej kender i dette link. Jeg sidder lige og griner og kommer nok til at
bruge en del tid her.

http://www.offthemark.com/cat.htm

Allan

Fra : Jane

Dato : 17-09-03 19:15

Allan skrev i <news:3f689198$0$83053$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Hej kender i dette link. Jeg sidder lige og griner og kommer nok til at
> bruge en del tid her.

Er der nogen af jer som holder af små broderier?

Månedens gratis mønster er nemlig en kat (silly kitty):
http://shopping.originpublishing.com/chart.asp?ID=349&category=5
(navn cross, password stitch) downloades som en pdf fil.

Jane

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-09-03 19:58

"Allan" <mail@mail.mail> skrev i en meddelelse news:3f689198$0$83053$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej kender i dette link. Jeg sidder lige og griner og kommer nok til at
> bruge en del tid her.
>
> http://www.offthemark.com/cat.htm
>
> Allan

Hej Allan

Kender godt siden, den er simpelthen forrygende morsom!

Jeg havde glemt "adressen", så tusind tak for at du bragte den - nu er den i "foretrukne"!

mvh Eva

Fra : Allan

Dato : 17-09-03 20:27

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Kender godt siden, den er simpelthen forrygende morsom!

Jeg havde glemt "adressen", så tusind tak for at du bragte den - nu er den i

Jeg har lige set den men, Da det er sjældent jeg bruger en hel time på en
webside mente jeg den var vær at dele.
Allan

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-09-03 20:52

In article <3f689198$0$83053$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Allan
<mail@mail.mail> wrote:

> Hej kender i dette link. Jeg sidder lige og griner og kommer nok til at
> bruge en del tid her.
>
> http://www.offthemark.com/cat.htm
>
> Allan

Hæhæhæ...

Og nu vi er ved det, vil jeg lige reklamere for _min_ favorit
"Hallmarks of Felinity" igen. Jeg ææælsker den serie :

Hm - nr 169 er vist mig og Donna... og hun mener bestemt at nr. 130
_burde_ være det

http://www.student.ipfw.edu/%7Eosbodr01/hallmarks/frame.html

Fra : Jane

Dato : 17-09-03 21:58

Ann Rudbeck skrev i <news:170920032152223254%webmaster@FJERNESsiamis.com>:

> Og nu vi er ved det, vil jeg lige reklamere for _min_ favorit
> "Hallmarks of Felinity" igen. Jeg ææælsker den serie :

Har aldrig set den før men er da lige blevet bidt af den.
Takker for linket!

Tror min kat holder mest af nr 48 indtil videre.

Jane

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-09-03 06:11

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNESsiamis.com>

> [...]
>
> http://www.student.ipfw.edu/%7Eosbodr01/hallmarks/frame.html
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Den er også skøn!!!

Er der andre links til søde, sjove kattetegneserier??
Jeg får dagligt "Kit`n Carlyle", som også er vældig morsom, og så selvfølgelig, havde jeg nær sagt, "Garfield".
Men er der andre hints, så er jeg meget interesseret!

mvh Eva

Fra : Jane

Dato : 18-09-03 12:12

Eva Schmidt skrev i <news:3f693d4b$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Er der andre links til søde, sjove kattetegneserier??

Jeg kan godt lide Mis & Fister.
http://muttscomics.com/art/dailyarchive.asp

Jane

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-09-03 16:13

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse >

Jeg kan godt lide Mis & Fister.
> http://muttscomics.com/art/dailyarchive.asp
>
> Jane

De er også herlige!

Tak for linket

mvh Eva

Fra : Kate

Dato : 19-09-03 16:32

"Allan" <mail@mail.mail> wrote in

> http://www.offthemark.com/cat.htm

Hæhæhæ, specielt den hvor katten demonterer bilen for at slippe for at
blive kastreret fik mig til at grine højlydt

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!