Upload uden komponent?
Fra : Thomas Brejner

Dato : 17-09-03 15:41

Jeg søger et simpelt upload uden komponent script.
Kravene er at der skal kunne sættes nogle forms ind på samme side som så
bliver posted i en db samtidig med at billedet bliver uploadet? er der nogen
der ved hvor jeg kan hente et sådan script?
Mvh Thomas

Fra : Rune B

Dato : 17-09-03 16:29

> [...]
> bliver posted i en db samtidig med at billedet bliver uploadet? er der nogen
> der ved hvor jeg kan hente et sådan script?

Prøv her:
http://www.pstruh.cz/help/scptutl/
(Kig efter "PureASP upload")

Rune

Fra : Thomas Brejner

Dato : 17-09-03 16:58

Hmm er det ikke noget der skal installeres på serveren? Jeg vil nemlig helst
hvis det ikke skal installeres :)

Fra : Thomas Due

Dato : 18-09-03 07:06

Thomas Brejner wrote:

> Hmm er det ikke noget der skal installeres på serveren? Jeg vil
> nemlig helst hvis det ikke skal installeres :)

Nix, PureASP er nogle VBS klasser som du kan bruge frit, så længe du
ikke uploader mere end 10Mb.

--
Thomas Due
Software Developer