Trådløst netværks router - og ADS
Fra : TS

Dato : 17-09-03 12:46

Hej

Jeg skal til at have TELE2 adsl, hvortil jeg skal købe mig en router
(helst med trådløst g plus kabel)

I den forbindelse har jeg set på følgende:

* Belkin 54g Wireless Cable/DSL Gateway Router
* Linksys Wireless-G Broadband Router

Er der nogen som har erfaringer med dem? Hvad synes i om features mm?

/TS

Fra : TS

Dato : 17-09-03 15:00

TS wrote:

> [...]
> * Linksys Wireless-G Broadband Router
>
> Er der nogen som har erfaringer med dem? Hvad synes i om features mm?

Hej.

Er der nogen som har erfaring med Trendnet TN-TEW-411BRP? Det er,
ligesom de to andre, en router/wireless g AP/4 ports switch.
Den har dog kun NAT firewall, hvor Belkin også har en SPI firewall.

/TS

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 17-09-03 21:00

Trendnet er noget skrammel - Belkin lyder klart som det bedste køb...