Danskunlock.dk nyhed
Fra : Rachid

Dato : 17-09-03 12:29

Hej,

Dansk unlock kan nu unlock Sony Ericsson T610

Mvh.
Rachid
www.danskunlock.dk

Fra : FB

Dato : 17-09-03 12:29

"Rachid" <rachid@webspeed.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Dansk unlock kan nu unlock Sony Ericsson T610

Har egenligt ikke noget relevans her :/
Brug markedsgruppen.

Mvh
Stig

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-09-03 12:29

Rachid skrev:

>[reklame]

Ja?

Det hører ikke rigtig hjemme uden for markeds-grupperne. Desuden kan
det vidst ikke rigtig kaldes en nyhed, T610 har været mulig at låse op
længe (ja, alle ugaver - også R1L).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-09-03 13:31

> Hej,
>
> Dansk unlock kan nu unlock Sony Ericsson T610

Per kan gå på WC uden at tisse på bukserne.

Per

Fra : DonE

Dato : 17-09-03 18:10

Per Thomsen skrev noget i stil med det her:

> Per kan gå på WC uden at tisse på bukserne.
>
> Per

Det var han godt nok osse længe om

--

Venligst DonE

Fra : Per Thomsen

Dato : 18-09-03 08:47

> Det var han godt nok osse længe om

Hvorfor? Er det ikke meget normalt i 40-årsalderen?

Per

Fra : Allan Pedersen

Dato : 22-09-03 20:59

Damn, fatter ikke en skid af de her NG regler!!

"Rachid" må ABSOLUT IKKE skrive at han han nu kan låse en T610 op. Måske har
det ikke relevans, men "Per" må gerne skrive: "Per kan gå på WC uden at
tisse på bukserne." Hvad fanden er det for noget L-O-R-T?? Det er der ingen
der brokker sig over, der kommer kun en kommentar med at det er meget
normalt i 40....... Det har sQ da SLET ingen relevans, hvis man ser sådan på
det...

/Allan

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-09-03 07:44

> [...]
> der brokker sig over, der kommer kun en kommentar med at det er meget
> normalt i 40....... Det har sQ da SLET ingen relevans, hvis man ser sådan

Det har du da ret i, men det var et forsøg på en morsom kommentar om, at det
ikke er velset at reklamere uden for markedsgrupperne.
Forstået på den måde at "Per kan gå på WC uden at tisse på bukserne." er
lige så relevant som at "Rachid kan låse en T61 op".

Men undskyld.

Per

Fra : Allan Pedersen

Dato : 23-09-03 18:30

Det er det absolut ikke!!

Ikke at jeg gider at blande mig i det, for hader folk der hele tiden brokker
sig over andre der skriver noget urelevant!!!

Men man må måske godt lave sjov, frem for at skrive noget fagligt, som trods
alt har en smule at gøre med emnet??

Over'n'Out

Fra : Stig Sørensen

Dato : 23-09-03 18:34

"Allan Pedersen" <widenet@tiscali.dk> wrote in message
> Det er det absolut ikke!!
>
> Ikke at jeg gider at blande mig i det, for hader folk der hele tiden
brokker
> sig over andre der skriver noget urelevant!!!

Velkommen på usenet...
Vi skal alle være her, derfor er der visse retningslinjer der er gode at
overholde.
Du ville vel også blive sur hvis der kom 20 OT indlæg her i denne gruppe
hver dag, handlede kun om heste ikke?

> Men man må måske godt lave sjov, frem for at skrive noget fagligt, som
trods
> alt har en smule at gøre med emnet??

Ingen kommentar.
Fandt heller ikke Per's svar morsom.

--
Mvh Stig Sørensen

Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --