Bådleje (Helsingnør)
Fra : Per Jakobsen

Dato : 16-09-03 22:48

Er der nogen der ved om det er muligt fra Helsingnør (evt adresse) at leje
en robåd, hvor det er muligt at sejle lidt ud og fange nogle flade.
Hvad skulle det koste evt.

På forhånd tak

Per Jakobsen

Fra : KL

Dato : 16-09-03 23:04

"Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om det er muligt fra Helsingnør (evt adresse) at leje
> en robåd, hvor det er muligt at sejle lidt ud og fange nogle flade.
> [...]

Der ligge bådudlejningen, nede ved strandvejen, lige syd for havnen.

De lejer små både ud, dog med påhængsmotor.

Jeg har søgt lidt, jeg ved ikke om det er den rigtige adresse, men prøv.

Helsingør Bådudlejning
Færgevej 2, DK-3000 Helsingør
Tel. +45 4921 4255

Mvh

Kasper

Fra : Finn Bech Taabbel

Dato : 18-09-03 15:23

Den oplyste adresse er rigtig.
De har tidligere også solgt både børsteorm og sandorm

Knæk & Bræk
Finn

Fra : Per Jakobsen

Dato : 18-09-03 17:07

Mange tak for de fine besvarelser.

Det ser ud som jeg får en alletiders oplevelse i denne weekend

Per

Fra : Per Andersen

Dato : 12-10-03 14:23

der er jo Helsingør Bådudlejning der ligger ca. 300 m fra Scanlines
opmarchbåse. De lejer en robåd ud med motor for 70,00 kr. i timen - min. 2
timer

epr