Hvordan gør man..
Fra : Dulle

Dato : 17-09-03 07:25

så man ikke kan se en bestemt persons indlæg?

Venlig hilsen
Ulla

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-09-03 07:30

"Dulle" <dulle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> så man ikke kan se en bestemt persons indlæg?

Åbn mail
Højreklik på afsender
Bloker afsender

Fra : Inger Pedersen

Dato : 17-09-03 07:54

"Dulle" <dulle@mail.dk> skrev i en meddelelse
> så man ikke kan se en bestemt persons indlæg?
>
> Venlig hilsen
> Ulla

Marker indlægget
Klik på Meddelelser i værktøjslinjen.
Klik på Bloker afsender.

Hilsen Inger

Fra : Uffe Holst

Dato : 17-09-03 11:19

In an article of 17 Sep 2003 Dulle wrote:

> så man ikke kan se en bestemt persons indlæg?

Prøv at spørg i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Uffe Holst

Fra : Dulle

Dato : 17-09-03 13:18

tak for hjælpen, Lisbeth og Inger.

Venlg hilsen
dulle

Fra : Chr. L.

Dato : 17-09-03 16:40

"Dulle" <dulle@mail.dk> wrote in message
> så man ikke kan se en bestemt persons indlæg?
>
> Venlig hilsen
> Ulla

spørger i den rigtige nyhedsgruppe!

Chr.

Fra : Dulle

Dato : 18-09-03 06:00

Slap dog lige af, hvad?
SKAL man ind og lede efter en ny gruppe for at vide hvordan man udelukker
nogle indlæg??? Sorry, men går du ikke lige i MEGET SMÅ SKO? Troede sgu da
at man var hjælpsom herinde - men der er selvfølge altid undtagelser...TSK.
Tsk. TSk.

Dulle

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 18-09-03 06:52

> Slap dog lige af, hvad?

I lige måde Dulle! *S*

Du har fået den hjælp herinde, du bad om - men dem, der har henvist dig til
de rigtige grupper, har sørme OGSÅ hjulpet dig!

Og nu får du mere og velment hjælp. *S*

Smut lige en tur omkring http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html og
se, hvordan man svarer på indlæg, så flest mulige bliver glade *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Dulle

Dato : 18-09-03 09:29

Jamen så 1000 mange tak alle sammen...*SSSSSSS* I er vel nok flinke
herinde..dejligt

Venlige hilsner
fra Dulle

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 18-09-03 19:37

Dulle wrote:
> Jamen så 1000 mange tak alle sammen...*SSSSSSS* I er vel nok flinke
> herinde..dejligt

Usenet har gennem ca. 20 år udviklet en række konventioner, der får
tingene til at fungere lettere. Lidt ligesom vi IRL siger pænt goddag,
præsenterer os og kigger på den vi taler til.

Det er naturligt, at man som begynder ikke kender dem alle sammen, men
det er direkte uhøfligt ikke at gøre noget ved det, når man direkte (og
meget venligt) bliver opfordret til det.

Sarkasme er i den sammenhæng ikke klædeligt.

<snip>

--
Kristian Damm Jensen | If you can't take the trouble to
damm (at) ofir (dot) dk | make your posting readable, I

Fra : Chr. L.

Dato : 18-09-03 12:23

> [...]
da
> at man var hjælpsom herinde - men der er selvfølge altid

rolig rolig...det er nu bedst at lære bonden at så, end at give ham et brød.
Faktisk så kunne det jo være at du brugte Mozilla news,free agent...eller et
andet newsprogram!, så derfor for din og anders skyld så fik du jo et svar
at det nok var en anden newsgroup man skulle spørge i, netop for at finde de
folk som kunne give er rigtigt godt svar!.

At så tolke det som kritik eller negativt siger jo mere om hvordan du
reagere mod dine omgivelser når andre ikke lige præcist giver det svar som
løser dit problem pga du ikke gider 'lede' efter en ny gruppe,-jeg mener du
fik hjælpe.

En god ide er at skrive 'OT' (for off topic)i 'emne' hvis man poster et
indlæg der intet har med den normale relevans i gruppen, samt skrive hvad
det handler om i 'emne', men man risikere jo stadigvæk ikke at få der
rigtige svar

desuden så skal gruppen jo ikke bruges som en virtuel
barsels-kaffemøde-klub,-hvor man pladre om altmuligt...der har man dk.snak
til.

Chr.

Fra : Uffe Holst

Dato : 18-09-03 12:34

In an article of 18 Sep 2003 Chr. L. wrote:

> Faktisk så kunne det jo være at du brugte Mozilla news,free agent...eller et
> andet newsprogram!

Ligger man i headeren, f.eks. på dit indlæg, kan man finde en linje i stil
med:

der tydeligt angiver, hvilket newsprogram, indlægget er postet med. Derfor
henviste jeg også Dulle til en nyhedsgruppe omhandlende dette newsprogram.

--
Uffe Holst

Fra : Chr. L.

Dato : 18-09-03 13:18

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote in message

> Ligger man i headeren, f.eks. på dit indlæg, kan man finde en linje i stil
> med:

ja desværre bruger jeg det skodprogram...men skifter til mozilla snart!!!

sidst jeg brugt min amiga var det med 'Thor' jeg har ikke prøvet 'newsrog'.

chr.