Grafikkort,, hvilket
Fra : Anders Lund

Dato : 08-04-01 18:39

Jeg skal have købt et nyt grafikkort, jeg har ca. 1100 - 1500 kr. Kortet
skal sidde på et 2 år gammelt msi bundkort med en 350@396 Mhz PII.

Er der nogen der har et forslag??

Fra : MasterYeti

Dato : 09-04-01 08:04

"Anders Lund" <webmaster@123grin.dk> wrote in message
> Jeg skal have købt et nyt grafikkort, jeg har ca. 1100 - 1500 kr. Kortet
> skal sidde på et 2 år gammelt msi bundkort med en 350@396 Mhz PII.
>
> Er der nogen der har et forslag??

Alt sammen kommer lidt an på, hvor meget du er villig til at betale. Men du
cpu bliver hurtigt en flaskhals i dit system. Jeg vil nok anbefale at du
køber et billigt GeForce 2 MX-kort til en 900 kr - god ydelse / billig pris.
Hvis du vil bruge lidt mere, kommer det nye Kyro II også ind i billedet, et
spændende produkt til lige over den anden side af 1000,-
Happy Fraggin'

P.S. Hvis du ikke skal bruge kortet til bare at spille på, men vil have en
god 2D grafik, burde du nok kigge efter et G450 istedet.

MasterYeti