at slå visning af fejl på hjemmesider fra ~
Fra : Steen

Dato : 17-09-03 07:27

Hej

Jeg kører med MSIE ver. 6.0.2800.1106 og efter at have installeret MS
Office 2000 Premium (med bla visual basic værktøjer, om det er grunden til
nedenstående ved jeg ikke) er der kommet irriterende fejlvisninger i min
MSIE browser når jeg går ind på hjemmesider med mindre fejl på. Der sker
konkret det, at der popper en fejlmeddelelse op, et eksempel er

"Der opstod en fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen?

Linje 566
Fejl: 'OASn' er ikke defineret"

Hvis jeg svarer "ja" til fejlmeddelelsen, så 'låser' MSIE eller går ned,
mens der ikke sker noget hvis jeg trykker nej (andet end at fejl-popup'en
forsvinder og jeg kan surfe videre).

Det er en ret irriterende fejlmeddelelse, da den popper op hver gang der er
mindre fejl på en hjemmeside. Hvordan ændrer jeg mine MSIE indstillinger så
jeg ikke får denne fejlmeddelelse?

mvh Steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-09-03 08:53

Steen <notforspamming@go.away> skrev :

>Det er en ret irriterende fejlmeddelelse, da den popper op hver gang der er
>mindre fejl på en hjemmeside. Hvordan ændrer jeg mine MSIE indstillinger så
>jeg ikke får denne fejlmeddelelse?

Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => Fjern flueben
ved »Vis en meddelelse om hver scriptfejl«.
--
Knud

Fra : Steen

Dato : 18-09-03 07:23

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => Fjern flueben
> ved »Vis en meddelelse om hver scriptfejl«.

Mange tak for hjælpen!
(Mere præcist var det nu et flueben ved "Vis meddelelser om uskadelige
HTTP-fejl" jeg skulle fjerne)

Fra : Ole C

Dato : 19-09-03 15:12

Steen skrev blandt andet:

> Mange tak for hjælpen!
> (Mere præcist var det nu et flueben ved "Vis meddelelser om uskadelige
> HTTP-fejl" jeg skulle fjerne)

- eller at sætte markering ved "Deaktiver scriptfejlfinding"

--
vh
Ole C