Smil!!!!
Fra : Signe

Dato : 16-09-03 20:07

Hejsa alle.

Ja subject ser måske lidt intetsigende ud meeeeeen
tag lige et kig her:
http://www.superlaugh.com/subcategory104.php?subcategory=104

Det fik ihvertfald mig til at smile :)

Mange hilsner fra
Signe

Ps. der findes også mange andre søde og sjove på siden, så tag et kig
og jeg håber det bringer et par smil frem :)

Fra : Camilla Larsen

Dato : 17-09-03 09:30

> Ja subject ser måske lidt intetsigende ud meeeeeen
> tag lige et kig her:
> http://www.superlaugh.com/subcategory104.php?subcategory=104
>
> Det fik ihvertfald mig til at smile :)

Hej Signe

Der fik du reddet mig fra en kedelig pc time, jeg har simpelthen
skraldgrinet og nu sidder vi allesammen dvs hele klassen og kigger på
den...latteren runger simpelthen i lokalet. Send endelig flere links her
ind :)

Med venlig hilsen
Camilla Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar