Tillykke Amager og København!
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-09-03 19:31

Normalt er jeg ikke overvild med tråde og trevler i debatgrupperne
når de alene indeholder et hyperlink til en eller anden mere eller mindre
relevant internetadresse. I stedet for at man selv kommer på banen med
et bidrag.

Men man skal jo aldrig sige aldrig, så værsgo:

Forbindtligst:
Jørgen Grandt / Mails til mig er minus 'men'
www.hamigen.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 16-09-03 19:54

Tue, 16 Sep 2003 20:30:57 +0200, skrev Jørgen Grandt:

> [...]
>et bidrag.
>
>Men man skal jo aldrig sige aldrig, så værsgo:

Ih tak, det var dog interessant. Helt så storslåede projekter for
skatteyderpenge kan vi ikke præstere herovre, men noget sker der da:
http://www.sallingweb.dk/Annoncebladet/Artikler/uge/38/2003/a6.htm

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Inger Buchard

Dato : 16-09-03 22:42

"Kurt Hansen" <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen
> (Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Jamen, vi sad også lige over de stegte sild med persillesovs og diskuterede,
hvorfor folk egentlig blev boende i Københavnsområdet, når vi nu har det så
godt og er glade for så lidt i Jylland.
Hvorfor bo på FrBerg, nå man kan bo i halmballehus i Haderslev?

Inger

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-09-03 01:24

"Jørgen Grandt" wrote:

> [...]
> et bidrag.
>
> Men man skal jo aldrig sige aldrig, så værsgo:

Tak, men nej tak.

Hellere en nedgravet metro helt ud til lufthavnen.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis, Kongovej 21, 2tv
Jeg bliver næstennabo til "berlinmuren". Den bliver Grim grimere metro.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-09-03 08:40

Carsten Riis skrev:

> Tak, men nej tak.
>
> Hellere en nedgravet metro helt ud til lufthavnen.

Så den også på Østamager kan ligge og ikke køre.

Men hvorfor ikke begge dele: *Både* en såkaldt nødvendig Metro (og
jeg er enig i den burde graves langt ned!) *og* en længe savnet ny strand
a la Køge Bugt Strandpark?

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-09-03 12:21

"Jørgen Grandt" wrote:

> Så den også på Østamager kan ligge og ikke køre.

Mon ikke, at de til år 2007 har fået løst dørproblemet?

> Men hvorfor ikke begge dele: *Både* en såkaldt nødvendig Metro (og
> jeg er enig i den burde graves langt ned!) *og* en længe savnet ny strand
> a la Køge Bugt Strandpark?

Penge har det med kun at kunne blive brugt én gang.

Men for min skyld gerne begge dele.

Ved både nedgravet metro og strandpark så stiger huspriserne ganske
betragtelig (og dermed også ejendomsskatterne)

En "berlinmur" får huspriserne til at falde.
Og strandparken får huspriserne til at stige.
Altså man får ikke ekstra skatteindtægter pga. halve løsninger.

Jeg begriber helt ærlig ikke politikernes/embedsmændendes evne til at
tænke i halve løsninger. Istedt for at lavet et projekt godt, så laver
man to projekter som er halvdårlige.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Citatteknik, signatur...hvad er nu det for noget?
Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette