Forskellen mellem php3 og php4?
Fra : Rasmus Weber

Dato : 08-04-01 18:09

Jeg skal til at lære php og vil gerne vide hvad forskellen er på php3 og
php4.
Er der nødvendigt at installere dem begge eller kan jeg nøjes med php4?

På forhånd tak for svar.

--
-Rasmus Weber
weber@we-st.dk

Fra : Ronni

Dato : 08-04-01 18:12

Du kan såmænd bare nøjes med PHP4, det er jo trods alt en opgradering og
forbedret
udgave af PHP3!
Du installere jo heller ikke WinZip 7.0 og WinZip 8.0 ? :)

Hvis du vil installere det, kan jeg anbefale NuSphere fra
http://www.nusphere.com
Installere alt hvad du har brug for i forbindelse med PHP4 og lidt til.

/Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : Rasmus Weber

Dato : 08-04-01 23:47

<snip>
| Du kan såmænd bare nøjes med PHP4, det er jo trods alt en
| opgradering og forbedret
| udgave af PHP3!
</snip>

Det var det jeg tænkte. Men hvis man kigger på webcafe.dk så står deres
installartikler til windows i en sær rækkefølge:
(1) Apache
(2) Php4
(3) MySQL
(4) Php3

Derfor var jeg ikke sikker på om man også skulle have php3.

Takker for info

--
-Rasmus Weber
weber@we-st.dk