?: load: class _ not found
Fra : Ole Klausen

Dato : 16-09-03 17:03

Hej

Jeg får fejlen "load: class MyClass not found", når jeg forsøger at
afvikle min applet vha. en HTML-side indeholdende nedenstående kode:

<applet
code="MyClass.class"
archive="MyArchive.jar"
height="100"
width="100"
hspace=0
vspace=0
align=middle

</applet>

Jeg har forsøgt at fjerne archive-tagget og dermed "køre på" .class-
filerne, men jeg får samme fejl. Er det ikke muligt at undvære .jar-
filen på den måde?

class-filerne, jar-fil og HTML-fil er alle beliggende i samme bibliotek.

Jeg er efterhånden ved at blive pænt frustreret, idet alt (fra mit
synspunkt) ser okay ud, men tilsyneladende ikke er det. Der skulle vel
ikke være en venlig sjæl der kunne hjælpe mig? :) På forhånd tak.

Fra : Lars

Dato : 16-09-03 17:53

Bemærk at det bedste er at anvende "target"-param til kompileren, så du
kompilerer til version 1.1 (tror jeg nok det er?). På den måde er du
sikker på, at den kompileres rigtigt og kan køre uden et evt.
sun-java-plugin i browseren.

*/Lars